De witte

Offerte laten opmaken door Donny
Afgesproken prijs was ook de prijs die we moesten betalen
Langer gewerkt als voorzien
Een zeer tevreden klant erbij

Schilde

Nihan

Zeer vriendelijke mensen, zaterdag avond gebeld, zondag ochtend ter plaatse. Alles liep goed, proper werk. Zeker een aanrader

Lommel

Loes Hoefkens

Bang afwachten Wie er uiteindelijk voor de deur staat, ik kan deze site aanraden! Zeer vriendelijk en werk is zorgvuldig uitgevoerd. Eerlijke website!

Zwijndrecht

Azmir

Snelle ter plaats en zeer eerlijk! Blije mens

Hoogstraten

Mues Patrick

Toen ik ‘s middags belde zijn ze nog dezelfde dag afgekomen en hebben ze de verstopping verholpen. Ze werken snel, accuraat en geven feedback bij wat ze gedaan hebben. Zeer capabele mensen.

Tienen

Andre Delmotte

Vriendelijke medewerkers (telefonisch en ter plaatse), heel snel en heel accuraat en efficient

Bekkevoort

PF

Dag na Hemelvaart; niemand bereikbaar, behalve deze firma.
Perfecte telefonische afhandeling , kreeg direct een tijdstip dat men zou langskomen (diezelfde dag nog!) en uitstekende informatie....
Dag na Hemelvaart; niemand bereikbaar, behalve deze firma.

Half uurt voordat ze kwamen, kreeg ik netjes een belletje of ik thuis was. Zeer kundige vaklui, een half uurtje en het was gedaan. Zeer professioneel, wisten feillooos waar ze mee bezig waren.
Goed onderhoudsadvies en service.
Hele grote klasse van die mannen!!

Bierbeek

Peetermans

Ik belde op zondag en kreeg meteen een vriendelijke stem aan de lijn. Op maandagochtend wist ik dan wanneer mijn probleem opgelost zou zijn. Snel, accuraat en proper gewerkt

Zonhoven

Geybels

Communicatie verliep snel en adequaat. Snelle hulpverlening.

Laakdal

Stefan Stiers

Top dienst van Ontstoppingsdienst Sobry (Jan Sorry)

1730 Asse