Ilse

Ik belde en 2 dagen later kon de put geledigd worden met een hogedrukreiniger. Op het moment van lediging, bleek alles in orde te zijn, maar ik had de volgende dag een douche genomen en toen merkte... Ik belde en 2 dagen later kon de put geledigd worden met een hogedrukreiniger. Op het moment van lediging, bleek alles in orde te zijn, maar ik had de volgende dag een douche genomen en toen merkte ik op dat de afvoer nog niet helemaal goed door liep. Ik heb dit wel nog kunnen verhelpen met wat extra ontstopper.
Het enige minpunt vond ik de prijs. Ik betaalde hiervoor 170 euro...was toch wat aan de hoge kant.

Westkapelle

De bruyne sven

Goede en snelle service

Zwalm

Van hout

Mooie prijs. In het weekend een afspraak laten maken met een vriendelijke dame. Deze zijn ze perfect nagekomen! 30 min voor ze arriveerden zijn we opgebeld. Camera inspectie, rookdetectie en alle... Mooie prijs. In het weekend een afspraak laten maken met een vriendelijke dame. Deze zijn ze perfect nagekomen! 30 min voor ze arriveerden zijn we opgebeld. Camera inspectie, rookdetectie en alle leidingen laten reinigen en nakijken. Zeer goede service! En veel informatie verkregen tijdens en na het werk. Dit is niet onze core business dus feedback krijgen en voldoende informatie doet veel voor een leek zoals ons. Blij met de resultaten. En de beelden achteraf via mail. Doe verder zoals je bezig zijt donny.

Eeklo

Van Valckenborgh

Had gebeld met Sobry voor afvoerprobleem keuken en wasmachine. Telefonisch de nodige feedback en uitleg van het probleem en mogelijke oplossing. Ook duidelijke inschatting van mogelijk prijskaartje... Had gebeld met Sobry voor afvoerprobleem keuken en wasmachine. Telefonisch de nodige feedback en uitleg van het probleem en mogelijke oplossing. Ook duidelijke inschatting van mogelijk prijskaartje van reiniging en camerainspectie. De dag daarna kwam hij langs. Door drukte wel aangegeven dat het later kon zijn. Correcte service en vaststelling van verzakte leiding. Sympathiek met kennis van zake en conform prijs.

Brugge

Caspers Annelies

Zeer snelle service, uitgebreide behandeling van het probleem

Merelbeke

Marion Folkema

Ik belde net voor het weekend om een afspraak te maken voor het rioolprobleem. Maandag kon er al meteen iemand langskomen. De communicatie verliep vlot en duidelijk en het probleem werd vakkundig... Ik belde net voor het weekend om een afspraak te maken voor het rioolprobleem. Maandag kon er al meteen iemand langskomen. De communicatie verliep vlot en duidelijk en het probleem werd vakkundig aangepakt.

Kessel-Lo

Verbelen René

De afgesproken timing werd gerespecteerd. Betrokken medewerker was zeer vriendelijk en heeft in mum van tijd het probleem opgelost.

Diestbrugstraat 78 3071 Erps-Kwerps

Schoeters

Zeer correcte service. Een snelle oplossing voor het probleem en duidelijk advies voor het vermijden van problemen in de toekomst.

Lokeren

Franz Traxler

Een medewerker van het bedrijf heeft op dezelfde dag (zondag) contact opgenomen en stelde een afspraak voor de volgende dag voor. Op maandag belde de technicien zoals afgesproken een halfuurje voor... Een medewerker van het bedrijf heeft op dezelfde dag (zondag) contact opgenomen en stelde een afspraak voor de volgende dag voor. Op maandag belde de technicien zoals afgesproken een halfuurje voor zijn aankomst. Nadat vastgesteld werd dat hij in hetzelfde bedrijf als de persoon van de vorige dag werkt, was de afspraak gemaakt en kwam hij langs. Hij heeft onze vrijwel verstopte riolering naar de publieke riolering in de straat kunnen ontstoppen en heeft ook advies gegeven om toekomstige verstoppen te voorkomen.

Korenbloemenstraat 8, 1950 Kraainem

Els Van de Voorde