Petra

Vriendelijk aan de telefoon, snelle interventie, technieken met vakkennis en beleefd

Sint-Gillis-Waas

Demi

Goede communicatie en eerlijk. Hebben ons in de middag al laten weten dat het laat ging worden. En binnen het half u opgelost! Tevreden over de goede service!

Ekeren

Rosa Bervoets

Zeer snelle, efficiënte service

Grimbergen

Luca Castronovo

Heel sympathieke gast.

Hofstade

Christophe De Potter

Zeer goede communicatie over het tijdstip van interventie. Vriendelijk persoon, vlot gewerkt. Probleem was snel verholpen en ik heb nog een bijkomend taak kunnen laten uitvoeren (regenput ledigen,... Zeer goede communicatie over het tijdstip van interventie. Vriendelijk persoon, vlot gewerkt. Probleem was snel verholpen en ik heb nog een bijkomend taak kunnen laten uitvoeren (regenput ledigen, want daar was de inhoud van de sceptische put in overgelopen).

Dergneau, Henegouwen, België

Dimitri

Op zondagavond gebeld voor een verstopping en op maandag ochtend was men al ter plaatse. Goede communicatie en snelle service.

Gent

Casier Hubert

Ik had probleem met aanzuigbuis visvijver, buis naar filter verstopt met steentjes (lavasteen). Gebruik gemaakt van hogedrukreiniger en rioolrat maar geen oplossing. s'Morgens ontstopingsbedrijf... Ik had probleem met aanzuigbuis visvijver, buis naar filter verstopt met steentjes (lavasteen). Gebruik gemaakt van hogedrukreiniger en rioolrat maar geen oplossing. s'Morgens ontstopingsbedrijf Sobry opgebeld s'middags reeds present.
Het probleem werd vakkundig opgelost door vriendelijke technieker, daarom deze positieve reactie en de 5 sterren
Bedrijf ten zeerste aanbevolen !
Dank je wel !

Ichtegem

Vandenbosch

Prima service: meteen geholpen & top communicatie.

Grimbergen

Ann Buyse

Heel goede support, kennis van zaken en een vriendelijke vakman!

Gavere

Sabbe christine

Snelle service, vlotte en duidelijke communicatie, heel professioneel!!

Westerlo