Inge

Vakman van sorby leverde goed werk. Probleem met onze verstopping is op professionele manier verholpen.

Zaventem

meersman

Eerste keer was het niet opgelost. Volgende dag stonden ze er terug en met camera kunnen zien dat er een breuk was! Super tevreden! Dat is service leveren

Turnhout

Mevrouw rogiers

Gewoon goed!

Lokeren

Nathalie

Verstopping was niet meteen te lokaliseren na 3 uur was alles opgelost en netjes opgeruimd. Dankjewel jonge man en veel succes

Sint Niklaas

Velders

Transparant, correct, eerlijk! Niet wat ik andere keren over de vloer heb gekregen. Doe verder zoals je bezig bent.

Moerbeke

Moeskops peter

Snel en efficient opgelost, zeer vriendelijk en beleefd.

Lille

Rita

Lieve dame die me een afspraak heeft gegeven. Ze waren 3 uur later dan voorzien maar chapeau dat ze me dit tijdig lieten weten! Tevreden klant voor en na de uitvoering

Antwerpen

Boey... M

Geholpen door V&V.
Geholpen door V&V.
Niets anders dan lof. Ik belde hen op een zeer laat uur en toch kreeg ik reactie. Bovendien werd direct een oplossing gezocht. Afspraak perfect nageleefd en probleem snel en professioneel opgelost. Ook na de werken, alles netjes terug achter gelaten.
Echt een aanrader. Telefoonnummer staat zelfs vast in mijn gsm. Werkelijk een topper.

Beringen

Pieter-Jan Kellens

Vlotte service, echter was er achteraf nog een probleem met de herstelling ...

Oostakker

Olivier Cauberghe

Alles is heel vlot verlopen, vriendelijk en heel snel geholpen !

Lochristi