Marc

Firma V&V Ontstoppingen: zeer vriendelijk aan de telefoon en ook ter plekke. Snel en grondig gedaan. Proper werk ook. Een aanrader.

Herentals

jorn jehaes

Zeer tevreden over de service van de firma v&v. Niet alleen wat betreft de snelheid, maar ook de vriendelijkheid en de properheid van werken. We hadden problemen met de dakgoot, een verstopping in... Zeer tevreden over de service van de firma v&v. Niet alleen wat betreft de snelheid, maar ook de vriendelijkheid en de properheid van werken. We hadden problemen met de dakgoot, een verstopping in de afvoer van de regenpijp (doorheen het thuis) en werd zeer systematisch aangepakt en doeltreffend opgelost.

Aarschot

EGCO

Dame aan telefoon sprak over verplicht cash betalen, vakman ging rekening opsturen. Later bleek waarom, 185 euro voor een kwartiertje werk... ongeveer 5 keer meer als een huisarts verdient, maar ja... Dame aan telefoon sprak over verplicht cash betalen, vakman ging rekening opsturen. Later bleek waarom, 185 euro voor een kwartiertje werk... ongeveer 5 keer meer als een huisarts verdient, maar ja er hangen dan ook levens van af. Hulp was snel en goed maar belachelijk duur.

Leuven

Simon Etienne

Netjes op tijd. keurig uitgevoerd zonder rommel. vriendelijke jongen.
probleem opgelost ! meer moet dat toch niet zijn toch !

thonissenlaan 28/2 - 3500 Hasselt

Storms Melissa

Prima bedrijf, werken netjes, vriendelijk personeel en een goede prijs !

Hasselt

Sneyrs Guy

diest

De block bryan

Via de website doorverbonden. Dringende hulp nodig. Binnen het uur was er iemand om ons uit de nood te helpen! Fantastisch werk!

Mechelen

Laurence SOETAERT

Heel eerlijke behandeling. Kennis van zaken en onmiddellijk probleem ontdekt.

Houtem (Veurne)

Raissa Swerts

Zeer vriendelijk en snelle hulp. We zijn heel tevreden! Ze hebben ook geholpen met de verdere hulp die nog nodig was en die zijzelf niet konden leveren.

Oostakker

Thomas Taillieu