Rinkel

Boutchi

Top bedrijf aanrader

goede klant service

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je top review! :-)

Mobiele Fietsenmaker Amsterdam

Super helpful!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

I’ve been stressing a lot switching to this service (as anything new or change stresses me ?).
Arthur has walked me through everything step and has been so patient with me, I don’t even have words to describe how great service I’ve provided with!

Reactie Rinkel:

Wauw Pedro, thank you for those kind words! We're glad you made the switch to Bereik, and that Arthur was there to help you along the way. Welcome again and good luck with your mobile bike service!

By Ni

Top bedrijf! Reageren snel en deskundig!

Je wordt goed geholpen.

Bedankt voor je review!

Simone

Snel en vriendelijk!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ze reageren erg snel op mijn vraag en weten deze goed te beantwoorden (mbv duidelijke helpartikelen). De informele manier van communiceren voelt erg persoonlijk aan!

Reactie Rinkel:

Dit vinden we natuurlijk heel leuk om te horen Simone, dank je wel!

SunDynamics

Dit gaat sneller dan bellen

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Heel persoonlijk lekker snel geholpen met een vriendelijke medewerker.

Reactie Rinkel:

Heel erg bedankt voor je review!

Rick

Werkt uitstekend

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Voor meerdere merken heb ik een vast nummer. Het werkt uitstekend en ook uitbellen werkt handig via de app. Voor een klein bedrag kun je een professionele boodschap laten inspreken wanneer je... Voor meerdere merken heb ik een vast nummer. Het werkt uitstekend en ook uitbellen werkt handig via de app. Voor een klein bedrag kun je een professionele boodschap laten inspreken wanneer je bijvoorbeeld gesloten bent, of even niet bereikbaar.

Reactie Rinkel:

Bedankt Rick voor je waardevolle review, zolang wij het woordje 'handig' blijven zien weten we dat we nog steeds de juiste koers varen!

Skrypt

Super gebruiksvriendelijk platform voor een enorm scherpe prijs

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Voor ZZP'ers biedt Bereik een perfecte en goedkope oplossing op het gebied van telefonie.

Reactie Rinkel:

Hier worden wij natuurlijk enorm blij van! Bedankt voor je review :-)

Makkelijk en overzichtelijk

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Hele fijne omgeving om te gebruiken. Zowel via de website als via de app. Klanten geven aan dat zij het fijn vinden dat er een bandje afspeelt en er ook een antwoordapparaat is geïmplementeerd om... Hele fijne omgeving om te gebruiken. Zowel via de website als via de app. Klanten geven aan dat zij het fijn vinden dat er een bandje afspeelt en er ook een antwoordapparaat is geïmplementeerd om een boodschap achter te laten als we even niet bereikbaar zijn.

Reactie Rinkel:

Wat goed om te horen dat Bereik eenvoudig te gebruiken is en dat jullie klanten de extra antwoordservice waarderen is natuurlijk helemaal top! Heel erg bedankt voor je waardevolle review.

De Satebakkers

Duidelijk, goede prijsverhouding, top service.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Voor dat wij ons nummer wilde afsluiten werden we zeer goed geholpen, al onze vragen werden beantwoord en alles werd ook duidelijk uitgelegd.

De klantenservice is zeer vriendelijk en...

De klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam, dit is ook waarom wij voor Bereik hebben gekozen.

Reactie Rinkel:

Wat goed om te horen dat je met behulp van ons supportteam de keuze voor Bereik hebt gemaakt! Welkom bij de club :-)

Horrenstunter.nl

Functies, prijs

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bereik is top wanneer je graag een vast telefoonnummer wilt hebben maar toch onderweg wilt kunnen opnemen. Erg veel mogelijkheden en een goede prijs. Helaas nu ontgroeid.

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je fijne review Bas, waarderen we enorm! Het feit dat jullie zo aan het groeien zijn, maakt de overstap voor ons wat zachter. We zijn hard bezig met de functie om uitbellen via je pc... Bedankt voor je fijne review Bas, waarderen we enorm! Het feit dat jullie zo aan het groeien zijn, maakt de overstap voor ons wat zachter. We zijn hard bezig met de functie om uitbellen via je pc mogelijk te maken, zodat je ook met grotere teams eenvoudig (en overal) kunt uitbellen. We houden je op hoogte! Update 16-08-2021: De Webphone bèta staat live in de Mijn Bereik omgeving!