Rinkel

Floatcentrum West-Friesland

Het werd mij aangeraden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

zeer plezierig, snelle klantenservice en dito handelingen.

Reactie Rinkel:

Goed om je positieve ervaringen te horen en dat je op aanraden bij ons terecht bent gekomen, worden we blij van :-) Welkom bij Bereik!

Bas van de Goor Foundation

Zie vorige antwoord.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Mijn nieuwe opdrachtgever gebruikt het, ik moet het nog ontdekken, nu werd mijn vraag snel goed beantwoord!

Reactie Rinkel:

Bedankt voor de review, fijn dat je vraag snel is opgepakt door support!

m van dongen

Ben sinds 6 maanden klant bij bereik en zeer tevreden, ze hebben mijn goed geholpen met het opzetten van mijn nummer, en de voice over in een paar dagen geregeld! echt een aanrader service staat op... Ben sinds 6 maanden klant bij bereik en zeer tevreden, ze hebben mijn goed geholpen met het opzetten van mijn nummer, en de voice over in een paar dagen geregeld! echt een aanrader service staat op een ( en dat voor een scherptarief!)

Geweldige service en support

Reactie Rinkel:

Zo! Je had de gezichten hier eens moeten zien, toen deze mooie review binnenkwam. Bedankt voor het schrijven, wordt enorm gewaardeerd!

Mo

Voor onze taxibedrijf maken we gebruik van Bereik. Goede service krijgen wij iedere keer wanneer we hulp nodig hebben.

Top

Reactie Rinkel:

Goed om te horen Mo, bedankt voor je review. Laten we hopen dat de rest van 2021 een mooie periode wordt voor de taxibranche!

Mohamed

De beste zakenpartner in mijn hele carriëre.

Uitstekende service

Reactie Rinkel:

Nou Mohamed, wat een onwijs mooie review is dit. Dank je wel!

A

Had een vraag en werd snel en deskundig geholpen, top.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Korte lijnen, snel advies.

Reactie Rinkel:

Wat goed om te horen, daar zijn we blij mee!

Eduard

Ik heb onbeperkt bellen maar er is een fair use policy. Lijkt me fair maar de grens ligt al bij 500 minuten en dan moeten er twee gebruikers bij om op de 1500 te komen die ik eerst had. Voor het... Ik heb onbeperkt bellen maar er is een fair use policy. Lijkt me fair maar de grens ligt al bij 500 minuten en dan moeten er twee gebruikers bij om op de 1500 te komen die ik eerst had. Voor het geld waar ik dan op uitkom zit ik goedkoper bij een ander. Punt is namelijk dat binnenkomende gesprekken ook meetellen. Die worden dus dubbel betaald; door de klant bij zijn provider en door mij.

Moet veel klantvriendelijker kunnen

Update 06-05-2021:
Update 06-05-2021:
Hi Eduard, we hadden beloofd terug te komen op onderstaand bericht. Inmiddels hebben we ook contact gehad. Het gem. aantal minuten is verhoogd naar 1.000 minuten, daarnaast handelen we alleen bij zeer buitensporig gebruik. Nogmaals bedankt voor je feedback, alleen zo kunnen we groeien!
_
Reactie 06-04-2021:
Wat jammer om te horen dat je door de Fair Use op een andere manier naar ons bent gaan kijken Eduard, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zijn ervan overtuigd dat we de Fair Use nodig hebben, hierdoor kunnen we namelijk ons scherpe tarief blijven aanbieden aan al onze klanten. Maar het mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat je hierdoor anders naar onze service of Bereik gaat kijken.
We staan altijd open voor feedback, daarom zullen we kritisch kijken naar onze Fair Use Policy en het verruimen van de minuten. Het staat hoog op ons lijstje en we houden je op de hoogte. Bedankt voor je review, alleen zo kunnen we groeien!

Wim

Na toevoegen van gebruikers had ik een probleem, ik opende chat en kreeg binnen 10 seconden niet alleen een reactie, maar ook een oplossing.
Top !

Snel verder geholpen!

Reactie Rinkel:

Goed om te horen dat je de juiste oplossing hebt gevonden Wim. Snel handelen dat kan onze Arthur wel!

Jesse

Voor ons juristenkantoor gebruiken we sinds kort Bereik, we zijn zeer, maar dan ook zeer tevreden over de service. We hadden een klein probleem, dat na contact via de klantenservice, die overigens... Voor ons juristenkantoor gebruiken we sinds kort Bereik, we zijn zeer, maar dan ook zeer tevreden over de service. We hadden een klein probleem, dat na contact via de klantenservice, die overigens erg gezellig is, werd er meteen een oplossing gerealiseerd. Zeker aan te raden, de prijs is perfect en de service super goed.

Kwalitatief en Goed

Reactie Rinkel:

Naast elk geweldig product, staat een gezellig supportteam ;-) fijn dat jullie zo tevreden zijn, daar worden we blij van Jesse!

Joris

Reageerd snel en lost het op. Arthur heeft mij zelfs nog even gebeld
Of alles na wens is opgelost.

Mooi en behulpzaam bedrijf

Reactie Rinkel:

Dat klinkt inderdaad als onze Arthur... bedankt Joris!