Kwaliteit
Resultaat
Advies
Nazorg
Communicatie

Kort gezegd: Goed advies, goede service, niets te klagen:)

kennis van zaken, goede prijzen

nee

Pascal

Kwam hier op een zaterdag langs om wat ideeën op te doen voor mijn nieuwbouwwoning. Ik had al een paar tegels en prijzen bekeken, maar ik wou eens in een showroom kijken. Werd bij binnenkomst meteen... Kwam hier op een zaterdag langs om wat ideeën op te doen voor mijn nieuwbouwwoning. Ik had al een paar tegels en prijzen bekeken, maar ik wou eens in een showroom kijken. Werd bij binnenkomst meteen hartelijk ontvangen door een jeugdige verkoper, die ondanks zijn leeftijd, al een goede kennis had over alles wat er in de showroom lag. Heeft mij ook goed geadviseerd over vloerverwarming. Heb later nog wel bij andere bedrijven gekeken, maar de prijs/kwaliteit verhouding leek mij bij Regge toch het best, en heb het daar besteld, inclusief leggen en transport. Gewoon Top!

Goede info, geven bruikbare tips, zijn eerlijk over alles.

Contact, had met verschillende verkopers contact, misschien moeten ze dit op 1 iemand richt :)

Corine

November 2017 besteld bij Regge Tegels, zowel betonlook tegels als PVC, dit ook laten leggen door hun mensen, die zelfs doorgewerkt hebben in de kerstvakantie! Flexibel bedrijf, prijstechnisch zeker... November 2017 besteld bij Regge Tegels, zowel betonlook tegels als PVC, dit ook laten leggen door hun mensen, die zelfs doorgewerkt hebben in de kerstvakantie! Flexibel bedrijf, prijstechnisch zeker interessant, en nette medewerkers met verstand van zaken.

Kennis van zaken, flexibel, afspraak is afspraak, goede prijzen.

Levertijd tegels is niet doorgegeven door transporteur, daardoor moest ik speciaal weg van een verjaardag.

Jorrit Kok

Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Service en staat bij iedereen hoog in het vaandel.

Soms liep de communicatie wat onhandig, omdat er meerdere mensen bezig waren met ons dossier. De ene keer moest ik bij Lotte zijn, dan bij Wiecher of omgekeerd.

Uitstekende ervaring. Aardige mensen en goede aanbieding.

Communicatie

Prettige ervaring klant vriendelijk en informatief

Kwalitatief goede tegelvloer voor een scherpe prijs

N.V.T.

In eerste instantie positief. Medewerkers waren tijdens eerste bezoek duidelijk en open over wat Regge tegels voor ons kon betekenen en benoemden duidelijk hun sterke punten (o.a. kwaliteit en... In eerste instantie positief. Medewerkers waren tijdens eerste bezoek duidelijk en open over wat Regge tegels voor ons kon betekenen en benoemden duidelijk hun sterke punten (o.a. kwaliteit en prijs). Tijdens proces met diverse collega's contact gehad, niet als vervelend ervaren. We werden wel wat vaak gebeld, maar dit hebben we als zeer betrokken ervaren. Op het gebied van klant "totaal ontzorgen" liggen kansen ter verbetering. Vooral tijdens afronding van de opdracht.

Zeer vriendelijke en vlotte medewerkers. Erg benaderbaar. ls er iets tegenzat (bijv verkeerde vloer geleverd), direct willen oplossen.

Totaal ontzorgen van de klant (bijv. kitten er bij aanbieden, was nu niet duidelijk dat dit er niet bij in zat). En voorkomen dat tegelzetters niet meerdere keren terug moeten komen). Totaal ontzorgen van de klant (bijv. kitten er bij aanbieden, was nu niet duidelijk dat dit er niet bij in zat). En voorkomen dat tegelzetters niet meerdere keren terug moeten komen).
Duidelijker communiceren (bijv. over datum dat er precies gestart zou worden). Moest vaak over gebeld worden.

Marlies Numan

Regge gevonden via internet en op een ochtend vrijblijvend naar Enter gereden. Keurig ontvangst en snel kunnen inspelen op onze behoefte.

Ontvangst, deskundigheid en snelheid van leveren. Wat Regge onderscheidt is het meedenken met ons als klant en denken in oplossingen.

Op dit moment geen tips.

J. Nijhuis

Wij hebben door Regge keramisch parket met vloerverwarming laten leggen in onze nieuwe woning.

Gedurende het gehele traject is er regelmatig en duidelijk gecommuniceerd over de voortgang. Bart is bij ons thuis geweest om ons van passend advies te voorzien t.a.v. het verwijderen van de oude... Gedurende het gehele traject is er regelmatig en duidelijk gecommuniceerd over de voortgang. Bart is bij ons thuis geweest om ons van passend advies te voorzien t.a.v. het verwijderen van de oude vloer en het plaatsen van vloerverwarming. Er is goed met ons meegedacht over verschillende mogelijkheden en er is transparantie gegeven m.b.t. geoffreerde prijzen. Kortom een fijne samenwerking met een prachtig resultaat!

S de Gier

Zeer tevreden!!!
Heel snel en super mooi onze nieuwe pvc vloer gelegd!

Heel snel en mooi gelegd