Kwaliteit
Nazorg
Communicatie

Will Haverink

Korte lijntjes , efficiënt

Super goede service en kwaliteit!

Victor Guijs

Zeer positief van eerste bezoek tot en met na bestelling van extra tegels.

De prijs en service. Iedere keer netjes teruggebeld en op de hoogte gehouden mbt de planning en levering.

Pieter Mensink

Goed dat jullie dit doen. Ik ben benieuwd of ik nog een terugkoppeling krijg van jullie op basis van mijn feedback.

Ik vond de communicatie vooraf goed. Er werd snel gereageerd op...

Ik vond de communicatie vooraf goed. Er werd snel gereageerd op aanvullende vragen. Fijn en direct, daar houd ik van.
Ik had een week (maandag t/m vrijdag) gereserveerd voor het leggen van de vloer. En hier ontstond een beetje ruis. Ik had liever gehad dat ik eerder op de hoogte zou worden gebracht wanneer in die week de legger zou komen. Ik heb er zelf een aantal keer achteraan moet bellen. Uiteindelijk is de legger met zijn team op de donderdag en vrijdag gekomen. Vooraf werd aangegeven dat zaterdag wellicht ook nog een optie was als het leggen uit zou lopen. Dit kwam niet goed uit. Ik had rekening gehouden met het leggen van maandag tot en met vrijdag omdat ik op zaterdag in de woning zou trekken. Dit heeft bij mij nog voor wat onnodige stress gezorgd, helaas.

Prima prijs voor de totale offerte tov andere aanbieders. De vloer zelf is goed gelegd.

Ik ben niet tevreden met het werk van de legger en de omgang met de muren en posten. Op teveel plekken in mijn appartement zijn er beschadigingen aan de verf (bij de deurposten en schuifdeur) of... Ik ben niet tevreden met het werk van de legger en de omgang met de muren en posten. Op teveel plekken in mijn appartement zijn er beschadigingen aan de verf (bij de deurposten en schuifdeur) of vegen op de muur gekomen doordat er iets tegenaan is gekomen/heeft geraakt. Volgens mij komt dit door de (verzwaarde?) roller die wordt gebruikt om de PVC tegels aan te drukken. Deze is veels te ruw gebruikt en er waren flink wat plekken in huis die of vlekken hadden of bekrast waren. Ik heb hierna de deurposten en meuren opnieuw kunnen verven. Daarom geef ik het resultaat geen 9,5 maar een 6. En zet ik de kwaliteit niet op een 10 maar een 8.

Ellen Wolfkamp

Goed advies. Goede prijs. Goede aftersalesafhandeling.

Goed alternatief geboden voor gevraagd glasmozaiek middels het merk dune.
Goede aftersalesafhandeling.
Goed alternatief geboden voor gevraagd glasmozaiek middels het merk dune.
Goede aftersalesafhandeling.
Een aantal vloertegels die door een Italiaanse fabrikant kapot aangeleverd werden. Werden direct zondet gedoe vervangen.

Geen.

Familie Schreijer

Onlangs tegels gekocht via Regge Tegels&Vloeren. Op bezoek geweest bij de showroom in Enter en werd vriendelijk onthaald door het aanwezige personeel die zeker kennis van zaken hebben. Er zat een... Onlangs tegels gekocht via Regge Tegels&Vloeren. Op bezoek geweest bij de showroom in Enter en werd vriendelijk onthaald door het aanwezige personeel die zeker kennis van zaken hebben. Er zat een verkeerde tegel tussen en met een telefoontje was dit geregeld en kregen we direct een nieuwe. De tegels liggen er goed in en zijn van goede kwaliteit. Kortom een echte aanrader!

Klantgericht
Goede communicatie

nvt.

Familie Heuten

Klantvriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de keuze tegel die wij gemaakt hebben. De afhandeling verliep goed en tegels zijn geleverd toen wij er aan toe waren om te leggen. Een hele... Klantvriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de keuze tegel die wij gemaakt hebben. De afhandeling verliep goed en tegels zijn geleverd toen wij er aan toe waren om te leggen. Een hele fijne afstemming!!

Sterk punt is de klantvriendelijkheid, wij zijn op alle fronten goed geholpen en geadviseerd.

Vooral zo doorgaan.

Remco Brouwers

Via een goede kennis in contact gekomen met Regge tegels. Nooit gehoord van het plaatsje Enter, maar we zullen het niet snel vergeten.
We waren al meerdere keren bij "grote" bedrijven geweest,...
We waren al meerdere keren bij "grote" bedrijven geweest, maar telkens voelde we ons een nummer. Bij Regge was dat anders. Er werd geluisterd naar onze wensen en zelfs hele verfrissende ideeën geopperd.
Inmiddels de woonkamer, de badkamer en de 1e etage voorzien van een prachtige vloer.

Bart en je team, bedankt

Regge tegels komt na wat ze beloven. In ons traject naar een nieuwbouwhuis kwamen we dat helaas te weinig tegen.

Daarnaast een zeer goed prijs kwaliteitverhouding.

Het enige wat ik hun kan adviseren is een vestiging in de Randstad te openen. Maar het is het ritje meer dan waard geweest.

Eva leemreize

Vriendelijk geholpen, denken goed mee, fantastisch mooie vloer! Keramisch parket, echt een aanrader.

Allen

Strak advies met een goede kwaliteit van tegels. Denken in oplossingen en ontzorgen de klant
De ingezette tegelzetter is van goede kwaliteit
Al met al.....de prijs en kwaliteit staan...
De ingezette tegelzetter is van goede kwaliteit
Al met al.....de prijs en kwaliteit staan in goede verhouding

Advies en ontzorgen

Eigen voortgangbewaking en afspraken met de tegelzetter. Dit voorkomt dat de klant gaat reageren.