Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Hesselink

Goede snelle service. Top vloertegels!

Klantvriendelijk, komen afspraak na.

Fijne samenwerking, tevreden opdrachtgever

Scherpe prijzen in combinatie met flexibel schakelen is erg fijn in de branche!

Everlo

Fijne firma, goed advies, vriendelijke mensen, veel keuze.

Goed advies.

Neen, alles was naar wens

Sebreilv

Prima onderneming. Klantvriendelijk en deskundig. Aanrader.

Goed en deskundig advies en ervaren tegelzetter.

Neen

Albert

De ervaring met Regge Tegels is over het algemeen zeer positief, aandachtspunt is het laat communiceren omtrent de afspraken

goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk team met mensen. Tegelleggers en man van de plinten, prima vakmensen

tijdige communicatie

Goede ervaring, vriendelijk geholpen.

Smit

Prettig contact, meedenkend, goede kwaliteit tegels.

Deskundig advies, meedenkend, goede kwaliteit tegeld.

Wij hebben tegels en pvc gekocht bij Reggetegels en zijn super geholpen. We kregen de juiste informatie, enthousiast personeel. We mochten telkens weer (omdat we niet konden kiezen) een tegel... Wij hebben tegels en pvc gekocht bij Reggetegels en zijn super geholpen. We kregen de juiste informatie, enthousiast personeel. We mochten telkens weer (omdat we niet konden kiezen) een tegel meenemen. Vervolgens zijn de tegels en het pvc gelegd door meerdere zzp-ers (ieder met z'n eigen specialiteit). Ook voor hen alle lof. Zij waren telkens bereidt zich in te zetten om het voor ons mogelijk te maken dat we op tijd konden verhuizen naar ons nieuwe huis. Zelfs op een avond of zaterdag. Wat ons betreft is Reggetegels een echte aanrader 👌

Ja, wie je ook treft van het personeel, ze denken allemaal met je mee en zijn uitermate vriendelijk. Ze nemen alle tijd voor je.

Nee, geen verbeterpunten. De vraag mbt nazorg konden we niets mee. Dat was niet van toepassing bij ons. Overigens ook niet nodig. Voor het geval jullie foto's kunnen gebruiken van onze vloer, voor... Nee, geen verbeterpunten. De vraag mbt nazorg konden we niets mee. Dat was niet van toepassing bij ons. Overigens ook niet nodig. Voor het geval jullie foto's kunnen gebruiken van onze vloer, voor de website of Facebook, zijn jullie van harte welkom.