Kwaliteit
Resultaat
Advies
Nazorg
Communicatie

Regge heeft onze tegels geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs, bij vragen zoveel telefonisch als per email kreeg ik altijd zeer snel een antwoord, ook de levering is prima en op tijd gelopen

prijs, snelle reactie bij vragen

firma Omon en zonen

We zijn erg tevreden vanaf het moment dat we bij jullie de deur binnen gingen. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen met kennis van zaken. Het email contact verliep erg prettig en op al onze... We zijn erg tevreden vanaf het moment dat we bij jullie de deur binnen gingen. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen met kennis van zaken. Het email contact verliep erg prettig en op al onze vragen werd snel geantwoord.
De tegels waren ook erg goed verpakt wat voor het vervoer weinig risico's op schade geeft.

klantgerichtheid, luisteren naar de klant, advies en afhandeling

Rehan

Prima advies, snelle levering, goede kwaliteit.

Goede vriendelijke service, en eerlijke prijs. Zeer tevreden

Wellicht beter leveringen pro actief managen en klanten op de hoogte stellen. Had geen sms gekregen van de levering en tijdstip wanneer chauffeur zou komen afleveren.

Matthijs Hutten

Ervaring is top. Snelle en goede adviezen omtrent de mooie producten welke Regge Tegels doorspeelt zijn super. Drie jaar geleden hebben we verschillende soort tegels geleverd gekregen en ze liggen... Ervaring is top. Snelle en goede adviezen omtrent de mooie producten welke Regge Tegels doorspeelt zijn super. Drie jaar geleden hebben we verschillende soort tegels geleverd gekregen en ze liggen er nog steeds perfect in :) Een x aantal weken geleden met een nieuwe verbouwing begonnen en uiteraard weer tegels van Regge Tegels & Vloeren geleverd.

Snelle communicatie, mooie tegel voorraad en goede prijzen!

Doorgaan waar jullie nu mee bezig zijn!

Dirks

Zeer goede ervaring, netjes op afspraak geleverd.

Komen hun afspraken na

Rob Verbaan

Goede informatiestroom
Op tijd leveten

Oude Wesselink

Goed prima

Vakkundig flexibel

Positieve ervaring, goed advies en goede service.

Goed advies, geen opdringerige verkoop praat maar vrijblijvende keuze. onder het genot van een kop koffie een goede keuze kunnen maken.

geen verbeterpunten. de verbeterpunten die ik had zijn reeds in ontwikkeling en dus onnodig om te benoemen.

Goed geholpen, we hadden zelf gebrek aan kennis maar dit is goed verholpen door Regge Tegels & Vloeren.

Het is een bedrijf waar je persoonlijk benaderd en behandeld wordt. Dit alles staat in samenwerking met goede kennis en een uitstekende service. Mooie producten en een breed assortiment.

RD

Zeer vakkundig advies

Snelle service, goede prijs kwaliteits verhouding!

Geen verbeterpunten