Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Fam. uit Zwolle

Zeer ervaren verkoper, gaf goed advies. Was uitermate klantvriendelijk.

Ruime sortering en goede adviseurs.

D. Smit

Goede ervaring, planning was wat onduidelijk. Communicatie tussen verkoop en uitvoering kan beter.

Uitvoering goed georganiseerd, mooi werk geleverd en netjes opgeruimd.

Fam Helmink

Top service en leuke vakbekwame mensen

Goede Service en prettig ontvangen
Veel keuze in het assortiment

Ik was al langere tijd opzoek naar bepaalde keramische tegels welke ik gevonden heb bij Regge tegels&vloeren. Zij hebben mij deskundige informatie gegeven rondom deze tegels. De levering hiervan was... Ik was al langere tijd opzoek naar bepaalde keramische tegels welke ik gevonden heb bij Regge tegels&vloeren. Zij hebben mij deskundige informatie gegeven rondom deze tegels. De levering hiervan was ook goed geregeld. Netjes aan huis én werd ook nog eens in de garage gezet.

Deskundig, professioneel, goede levering en service.

Nee

V.v.E. Hoogzicht te Breukelen

Wij zijn al een aantal jaren klant bij Regge tegels. In het trappenhuis van ons appartementen gebouw wordt elk jaar een etage gerenoveerd met tegels die gekocht zijn bij Regge.

Betrouwbaar bedrijf, goed in communicatie en afspraken worden nagekomen. Sterke binding met klant.

Geen!

Nadja

Klantvriendelijk, goede service en goed meegedacht. Er is veel keuze in vloeren en het is fijn als iemand met je meedenkt over de mooiste en beste tegel voor je badkamer (of keuken, tuin etc). Wij... Klantvriendelijk, goede service en goed meegedacht. Er is veel keuze in vloeren en het is fijn als iemand met je meedenkt over de mooiste en beste tegel voor je badkamer (of keuken, tuin etc). Wij zijn heel blij met de tegels en het eindresultaat!

Een eerlijk advies over onze situatie en zeer klantvriendelijk.

Nee, wij zijn zeer tevreden.

Anoniem1990

Zeer goede ervaring, leuke mensen met verstand van zaken. Adequaat handelen en goed meedenken is een standaard bij Regge Tegels & Vloeren

Meedenken met de klant, snel handelen indien nodig

Tip: Ga zo door!

Via internet hebben we regge tegels gevonden. na een bezoek aan de showroom vonden we precies de tegels die we in onze gedachten hadden. De mensen van regge tegels waren zeer vriendelijk.

Een overzichtelijke collectie met een goede prijs/ kwaliteit verhouding

Meijer

Goed geholpen bij de keuze van de tegels. Het leveren van proeftegels verliep goed. Het leggen van de tegels duurde erg lang maar het is wel netjes gebeurd. Vreemd dat van het afval alleen het... Goed geholpen bij de keuze van de tegels. Het leveren van proeftegels verliep goed. Het leggen van de tegels duurde erg lang maar het is wel netjes gebeurd. Vreemd dat van het afval alleen het papier wordt meegenomen en dat je de rest zelf moet regelen. Niet alles wat al afgekit kon worden is afgekit.

Over het algemeen goed bereikbaar.

Beter management van de verwachtingen omtrent de duur van het leggen van de tegels. Er kwam maar één tegellegger die weliswaar goed werk afleverde (voor zover we dat nu kunnen beoordelen) maar veel... Beter management van de verwachtingen omtrent de duur van het leggen van de tegels. Er kwam maar één tegellegger die weliswaar goed werk afleverde (voor zover we dat nu kunnen beoordelen) maar veel tijd nodig had doordat hij korte werkdagen maakte (netto ca. 4 - 5 uur per dag). Bovendien moest hij wegens persoonlijke omstandigheden anderhalve dag verstek laten gaan. Hierdoor hebben ook wij extra kosten moeten maken.
We wisten ook niet dat je zelf de vloer moet schoonmaken om de cementsluier te verwijderen. Dat was veel werk en ook hiervoor hebben we 400 kilometer moeten rijden.

A.J. Berends

Een keer een vloer op de benedenverdieping laten aanleggen en de tweede keer tegels voor de badkamer besteld.

Goede communicatie, Duidelijk, Heel netjes. Komen afspraken na, vloer perfect gelegd. Tegels die over waren konden retour. We konden zelfs de bus lenen om de tegels thuis te brengen. Heel tevreden... Goede communicatie, Duidelijk, Heel netjes. Komen afspraken na, vloer perfect gelegd. Tegels die over waren konden retour. We konden zelfs de bus lenen om de tegels thuis te brengen. Heel tevreden dus.