Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

G. Hijlkema

Een zeer bijzondere ervaring met jullie bedrijf. We zijn super tevreden over zowel de inzet en het meedenken om tot de juiste vloer te komen. Niets was teveel en zo prettig in omgang. Het was een... Een zeer bijzondere ervaring met jullie bedrijf. We zijn super tevreden over zowel de inzet en het meedenken om tot de juiste vloer te komen. Niets was teveel en zo prettig in omgang. Het was een feest om alles uit te zoeken. Een zeer uitgebreide collectie, om trots op te zijn. Heerlijk dat jullie alles hebben gecoördineerd van vloerverwarming tot en met de tegelzetter, die werkelijk uitstekend was. En ook alles mooi op elkaar afgestemd. Chapeau??
Iedereen die een nieuwe vloer nodig heeft willen wij aanraden met jullie in zee te gaan. Dan zullen ze het zeer zeker met ons eens zijn.

Klantgericht, oplossing gericht , vakkundig en zeer vriendelijk

D. de Ruiter

Prachtig Italiaans Keramisch parket gekocht met een Topservice. Advies van alle mogelijkheden tot in detail gekregen incl. Top vloerlegger! Nu dus ook in het Gooi (Laren). Aanrader dus! D. de Ruiter... Prachtig Italiaans Keramisch parket gekocht met een Topservice. Advies van alle mogelijkheden tot in detail gekregen incl. Top vloerlegger! Nu dus ook in het Gooi (Laren). Aanrader dus! D. de Ruiter , Blaricum.

Caroline

Het op korte termijn afnemen van tegels die uit Italie moesten komen. Uitstekende service.

Snel handelen, meedenken en de klant komt duidelijk op de eerste plaats.

Geen.

Timmer- en Bouwbedrijf Ten Vregelaar Delden

Goede en prettige samenwerking. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Meedenkend is prijs en kwaliteit.
Ook onze opdrachtgevers die wij naar de showroom sturen zijn meer dan tevreden over de hulp die ze krijgen bij hun keuze maken.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Uitstekende service.

Fam Olthof

Keramisch parket gekocht bij regge tegels, keurige prijs en een goede service. Later nog pvc gekocht voor boven dit ook laten leggen door hun. Een pvc plank lag los en hier voor zijn ze terug... Keramisch parket gekocht bij regge tegels, keurige prijs en een goede service. Later nog pvc gekocht voor boven dit ook laten leggen door hun. Een pvc plank lag los en hier voor zijn ze terug gekomen om het op te lossen en dit hebben ze direct geregeld. Grote klasse

Goede prijzen, duidelijk advies en mooie showroom en snelle afhandeling 'klacht'

Transporteur was een uur later dan gepland.

Top bedrijf. klein, maar fijn beter dan oneindig groot en onoverzichtelijk. Hebben zew niet meer showruimte nodig, volgens mij niet, want zij verplaatsen zich zo goed in de wens van de klant dat ze... Top bedrijf. klein, maar fijn beter dan oneindig groot en onoverzichtelijk. Hebben zew niet meer showruimte nodig, volgens mij niet, want zij verplaatsen zich zo goed in de wens van de klant dat ze dat in no time ergens vandaan halen en kunnen showen. Zeer klantgericht. meedenkend, snel, zakelijk, zeer goede prijs-kwaliteitsaanbod, jong en dynamisch.......zo houden

zie hierboven

zie hierboven

J.a.g. Kortink

Goede afspraken. Nakomen van afspraken. Nette mensen

Zie boven.

Gijs Ludden

Wij hebben zowel het keramisch parket voor de woonkamer als de tegels voor badkamer en toiletten bij Regge-tegels gekocht.
We zijn erg goed geholpen door Bart en Lotte. Vriendelijke mensen...
We zijn erg goed geholpen door Bart en Lotte. Vriendelijke mensen die met je meedenken en bovenal heel veel mooie verschillende soorten tegels verkopen!

Zeer zeker aan te raden..

Klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteit, snelle levering.

Ga zo door!

Waller

Zeer goeie ervaring met Regge tegels en vloeren! Goeie service en klantvriendelijk bedrijf. Luisteren goed naar de wensen van de klant.

Wij kwamen 1 wandtegel tekort deze konden wij zo bij hun in de werkplaats ophalen.
Klantvriendelijkheid en service zeer goed.

Ruben Ezendam

Goed geregeld en goeie service !

flexibel en goeie communicatie ! prijs kwaltijd ook goed !