Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Groot/Scholten

Fijn bedrijf met vakbekwaam personeel. Vooral de 'nuchtere' manier van werken is als zeer prettig ervaren.

communicatie en daarnaast de 'bereidheid' om mee te denken met klanten.

Prijsopgave in offerte stadium zo in te richten dat voor een klant direct duidelijk is wat het 'totaalpakket' kost. Dus prijsopgave van tegels per m2 inclusief leverantie op locatie, eventueel te... Prijsopgave in offerte stadium zo in te richten dat voor een klant direct duidelijk is wat het 'totaalpakket' kost. Dus prijsopgave van tegels per m2 inclusief leverantie op locatie, eventueel te leveren lijm en voegmiddel.

Jeannette

Prima, goed geïnformeerd, prachtige tegels!

Vlotte levering, komt afspraken na

nee

Vloertegels gekocht

Advies en meedenkend vermogen

nee

Fam. Busger op Vollenbroek

Goed bedrijf, ben zeer tevreden, klant is hier nog echt koning.

Denken echt met je mee, afspraken worden nagekomen.

Bistro T bone

Regge Tegels en Vloeren hebben onze nieuwe vloeren geleverd nadat wij zijn afgebrand.

Veel Keus en goed advies

Goede keuze,goede begeleing

Wiecher is heel plezierig in contact , dringt niet op , heeft kennis van zaken

Jarno Rutjes

Begin februari hebben wij een laminaat vloer gekocht bij Regge Tegels & Vloeren. De mensen in de showroom hebben ons goed geholpen en de koffie smaakt er ook nog eens goed.

We zijn...

We zijn helemaal tevreden met onze vloer!

Zeer prettige ervaring met regge tegels
lotte heeft voor ons alles goed geregeld
monstertegels geen probleem en ze zorgt ervoor dat je de laagste prijs hebt
voor nu was het mijn...
Zeer prettige ervaring met regge tegels
lotte heeft voor ons alles goed geregeld
monstertegels geen probleem en ze zorgt ervoor dat je de laagste prijs hebt
voor nu was het mijn woonkamervloer met vloerverwarming
maar voor mijn badkamer straks ga ik zeker bij reggetegels weer bestellen

ze willen echt dat je klant blijft
wat ik het meest bijzondere vond is dat ze niet moeilijk deden over monstertegels
omdat de afstand veel te groot was wilde ik monstertegels hebben ze willen echt dat je klant blijft
omdat de afstand veel te groot was wilde ik monstertegels hebben
en die kreeg ik ook , zodat ik thuis op mijn gemak kon uitzoeken
andere tegelzaken wilde geld voor monstertegels..

Fam Nijmeijer uit Almelo

Wij zijn uitstekend geholpen door Lotte en Bart van Reggetegels! Mede door hun advies hebben we een tegel gevonden die bij de rest van onze stijl van het huis past! Ze waren ook nog eens een stuk... Wij zijn uitstekend geholpen door Lotte en Bart van Reggetegels! Mede door hun advies hebben we een tegel gevonden die bij de rest van onze stijl van het huis past! Ze waren ook nog eens een stuk goedkoper dan de rest! Door de snelle levering hebben we geen vertraging opgelopen. We zouden onze familie en vrienden hier naartoe sturen!

Prijs, service, breed assortiment, snelle levering

John Rutjes

Erg goed en vriendelijk

uitgebreid assortiment, goed advies en scherpe prijzen