Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Veschoor

Na wat gezoek en niet kunnen vinden hoe het werkt op de site , de klantenservice contact. Super vriendelijke Nynke aan de telefoon gehad. Zij heeft alles duidelijk uitgelegd. En geholpen waar nodig.... Na wat gezoek en niet kunnen vinden hoe het werkt op de site , de klantenservice contact. Super vriendelijke Nynke aan de telefoon gehad. Zij heeft alles duidelijk uitgelegd. En geholpen waar nodig.
Voor ons was de fotobooth op de locatie al aanwezig.
Zou het iedereen aan raden

Jacob

Heel leuke fotobooth voor een goede prijs voor een hele dag plezier. Duidelijke website en snelle reactie op emails. Ook over het ophalen en terugbrengen zijn we tevreden. Alle materialen bij elkaar... Heel leuke fotobooth voor een goede prijs voor een hele dag plezier. Duidelijke website en snelle reactie op emails. Ook over het ophalen en terugbrengen zijn we tevreden. Alle materialen bij elkaar waren wel groot dus we waren blij met een grote auto. Ook is de printer redelijk zwaar.

Steffi van Dijk

Omdat ons feestje een stuk kleiner werd door de corona, hebben we even getwijfeld of we de photobooth moesten annuleren. Maar wat zijn we blij dat we dat niet gedaan hebben!! De kinderen hadden aan... Omdat ons feestje een stuk kleiner werd door de corona, hebben we even getwijfeld of we de photobooth moesten annuleren. Maar wat zijn we blij dat we dat niet gedaan hebben!! De kinderen hadden aan het begin van de avond de grootste lol (het apparaat werkt super makkelijk waardoor ze dit zelf prima konden). En later op de avond waren de grote kinderen (ook wel volwassenen genoemd) er niet bij weg te slaan. Door het persoonlijk ontwerp had iedereen meteen een leuk aandenken voor mee naar huis. En wij kunnen nog een keer nagenieten omdat we hebben gekozen om alle bestanden digitaal te ontvangen. Kortom een echt aanrader!

Marion

Wij hadden een photobooth van Propfun op onze bruiloft. De photobooth zorgde tijdens het feest voor veel gezelligheid en mooie herinneringen voor achteraf. Voor de gasten een fotostrip om mee te... Wij hadden een photobooth van Propfun op onze bruiloft. De photobooth zorgde tijdens het feest voor veel gezelligheid en mooie herinneringen voor achteraf. Voor de gasten een fotostrip om mee te nemen ter herinnering. Voor ons een tweede strip in het gastenboek plus alle foto's digitaal. De photobooth was één groot succes!

Nienke

Na een ietswat rommelige start werd er super gehandeld door Propfun en hebben wij enorm veel plezier beleefd aan de photobooth! Het bruidspaar en hun gasten hebben zo een hele hoop leuke foto's ter... Na een ietswat rommelige start werd er super gehandeld door Propfun en hebben wij enorm veel plezier beleefd aan de photobooth! Het bruidspaar en hun gasten hebben zo een hele hoop leuke foto's ter herinnering aan hun bruiloft in een erg bijzondere tijd.

Reactie Propfun:

Hallo Nienke, dankjewel voor je mooie review. Jouw bericht laat eerlijk zien dat er bij onze locatiehouders in de voorbereiding soms wat mis kan gaan. Dat is niet fijn. Wij vinden het belangrijk om... Hallo Nienke, dankjewel voor je mooie review. Jouw bericht laat eerlijk zien dat er bij onze locatiehouders in de voorbereiding soms wat mis kan gaan. Dat is niet fijn. Wij vinden het belangrijk om in zo'n situatie snel en goed te helpen. We zijn blij dat een andere locatiehouder gauw te hulp kon schieten. Nog ruim voor de eerste gasten aankwamen op de locatie, stond de photobooth al gereed voor gebruik. Dit is niet alleen vlot geregeld door ons, maar ook door jou! Dus een compliment voor jou voor het tijdig testen en prettig communiceren met ons. We waarderen dit. We zijn blij om te lezen dat jullie zo'n plezier hebben gehad met de photobooth!
Ik ben nog wel benieuwd naar je mening over de informatie op onze website. Hiervoor neem ik nog even contact met je op. We staan altijd open voor tips!
Groet,
Nynke
Propfun

Gelbrich

Op het verjaardagsfeestje van mijn nichtje stond een photobooth! De kinderen zijn nog nooit zo’n fan geweest van ‘op de foto’ gaan, ze hadden de grootste lol met alle opties en mogelijkheden en ‘een... Op het verjaardagsfeestje van mijn nichtje stond een photobooth! De kinderen zijn nog nooit zo’n fan geweest van ‘op de foto’ gaan, ze hadden de grootste lol met alle opties en mogelijkheden en ‘een kind kan de was doen’, zo eenvoudig was de bediening.

Ook wij als volwassenen konden smakelijk lachen om alle gekke bekken. En het leukste van alles: we hebben leuke foto’s als herinnering aan het feestje!

Joyce

Heel leuk om zo je blijvende herinnering vast te leggen.. veel opties..

Fenna

We hebben ontzettend veel lol gehad met de photobooth van Propfun op onze bruiloft. De kwaliteit van de prints was goed en de beschikbare props waren onwijs leuk. Het was een groot succes!

Wat een top ding zeg!! Eerst op de plaatselijke kerstmarkt gezien en 'getest' later zelf op een feest gebruikt. Makkelijk opzetten en goede ondersteuning voor technische vragen.

Esther

Nu al 3x een ervaring gehad met propfun. Op elk feest de grootste lol gehad om de foto’s en filmpjes. Veel mogelijkheden en geen problemen met leveren of ophalen (is altijd goed geregeld). Zeker een... Nu al 3x een ervaring gehad met propfun. Op elk feest de grootste lol gehad om de foto’s en filmpjes. Veel mogelijkheden en geen problemen met leveren of ophalen (is altijd goed geregeld). Zeker een aanrader voor je feest groot of klein.