Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Nienke

Na een ietswat rommelige start werd er super gehandeld door Propfun en hebben wij enorm veel plezier beleefd aan de photobooth! Het bruidspaar en hun gasten hebben zo een hele hoop leuke foto's ter herinnering aan hun bruiloft in een erg bijzondere tijd.

Heeft de photobooth het feest gezelliger gemaakt?

Ja

Reactie Propfun:

Hallo Nienke, dankjewel voor je mooie review. Jouw bericht laat eerlijk zien dat er bij onze locatiehouders in de voorbereiding soms wat mis kan gaan. Dat is niet fijn. Wij vinden het belangrijk om in zo'n situatie snel en goed te helpen. We zijn blij dat een andere locatiehouder gauw te hulp kon schieten. Nog ruim voor de eerste gasten aankwamen op de locatie, stond de photobooth al gereed voor gebruik. Dit is niet alleen vlot geregeld door ons, maar ook door jou! Dus een compliment voor jou voor het tijdig testen en prettig communiceren met ons. We waarderen dit. We zijn blij om te lezen dat jullie zo'n plezier hebben gehad met de photobooth!
Ik ben nog wel benieuwd naar je mening over de informatie op onze website. Hiervoor neem ik nog even contact met je op. We staan altijd open voor tips!
Groet,
Nynke