Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Erin Liewes

De fotozuil is super goed bevallen op onze bruiloft op 27 juli 2017. Onze gasten vonden het geweldig en wij hebben een dankzij de gemaakte foto's een ontzettend leuk gastenboek waarin we nog vaak... De fotozuil is super goed bevallen op onze bruiloft op 27 juli 2017. Onze gasten vonden het geweldig en wij hebben een dankzij de gemaakte foto's een ontzettend leuk gastenboek waarin we nog vaak terug zullen kijken! Goede service en gemakkelijk op te zetten.

Peeters Evelien

Wat een leuke herinnering moest worden, werd jammer genoeg een grote teleurstelling. De verbinding tussen photobooth en printer was barslecht. Hierdoor hebben slechts weinige gasten een foto mee... Wat een leuke herinnering moest worden, werd jammer genoeg een grote teleurstelling. De verbinding tussen photobooth en printer was barslecht. Hierdoor hebben slechts weinige gasten een foto mee naar huis kunnen nemen. De helft van de tijd kon er ook geen foto getrokken worden.

Na ontelbare pogingen hebben we het opgegeven. Resultaat: verspilling van tijd, frustraties, weinig foto's en vooral veel geld verkwist.

Conclusie: helemaal niet tevreden.

Ik kan niemand aanraden om hiervoor te kiezen.

Reactie Propfun:

Hoi Evelien,
Hoi Evelien,
Allereerst onze excuses dat je geen plezier hebt kunnen beleven met onze photobooth! Vervelend dat de verbinding vaak weggevallen is , we snappen dat het gebruik van de photobooth daardoor alleen maar frustratie oplevert.
Omdat er na je feest, bij het afhaaladres geen problemen meer waren met de verbinding hebben we helaas geen duidelijk antwoord voor je waarom de verbinding bij je weg viel. Wel kan ik je vertellen dat we na je klacht actie ondernomen hebben. In principe werkt de verbinding met de printer gewoon, maar omdat we bij jou hebben gemerkt dat er soms wel storingen ontstaan hebben we nu een test gedaan met een bekabelde verbinding tussen de iPad en de printer. Deze test is heel succesvol verlopen en we zijn nu van plan om al onze photobooths hiermee uit te rusten zodat het systeem nog betrouwbaarder wordt en niemand last krijgt van verbindingsproblemen.
Wij hebben na je klacht contact met je opgenomen om dit zo goed mogelijk met je proberen op te lossen, wij hopen dat je hier tevreden op terug krijgt. We hebben je de factuur kwijtgescholden omdat we zo iniedergeval het gevoel van geldverkwisting weg konden nemen. We hopen ook dat we door de nazorg je frustratie iets weg hebben kunnen nemen.
Nogmaals onze excuses dat je weinig plezier hebt ervaren aan onze photobooth. Als wij toch nog iets kunnen doen waardoor je positiever gaat kijken naar Propfun dan horen wij dit graag.
Evan van Propfun

Marielle op ten Berg

De photobooth was een succes!
Iedereen had de grootste lol en de foto strips zijn erg leuk geworden.
Evan, dank voor de hulplijn !
Erg handig dat jullie bereikbaar zijn op zo'n...
De photobooth was een succes!
Iedereen had de grootste lol en de foto strips zijn erg leuk geworden.
Evan, dank voor de hulplijn !
Erg handig dat jullie bereikbaar zijn op zo'n moment.
De booth is van alles voorzien en handig in formaat en bediening
Paste zelfs in mijn peugeot 107!
Was ook erg prettig dat degene van het afhaalpunt mij liet zien hoe de booth werkte
en dat ze meehielpen de booth in de auto te zetten. Service !
Dus bedankt....

Chris Meeus

Prijs/ kwaliteit echt prima en haalbaar. Gasten op het feest vonden het gewoonweg super en zeker een meerwaarde. >Klantenservice is zeer goed en alles wordt heel klantvriendelijk afgehandeld zowel... Prijs/ kwaliteit echt prima en haalbaar. Gasten op het feest vonden het gewoonweg super en zeker een meerwaarde. >Klantenservice is zeer goed en alles wordt heel klantvriendelijk afgehandeld zowel bij de firma zelf als bij de dame in Baal waar we het ophaalden. Echt een aanrader !!!

Kennis gemaakt met propfun Photobooth op een bruiloft.
Wat een leuke aanvulling op een feest !

Mieke Winkels

Wat een gaaf ding, die photobooth krachtpatser! Onze gasten hebben zo veel lol gehad. En wij ook, toen we alle foto's en filmpjes binnen kregen. Hilarisch! Echt een toevoeging op onze bruiloft en... Wat een gaaf ding, die photobooth krachtpatser! Onze gasten hebben zo veel lol gehad. En wij ook, toen we alle foto's en filmpjes binnen kregen. Hilarisch! Echt een toevoeging op onze bruiloft en meteen een beetje entertainment.

Anne

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Foto's die uit de printer komen zijn goed.

Zeer positief, geweldige reacties en lol voor de gasten.

Jorgen Westbroek

Ondanks wat opstartproblemen, die snel en uitstekend verholpen werden, heeft de booth iets extra's gebracht voor het feest. De standaard portret foto's zijn leuk maar met de booth lieten de mensen... Ondanks wat opstartproblemen, die snel en uitstekend verholpen werden, heeft de booth iets extra's gebracht voor het feest. De standaard portret foto's zijn leuk maar met de booth lieten de mensen zich toch een stuk meer gaan.

Kelly Verbunt

Wij hadden de propfun op onze bruiloft. Wij en onze gasten vonden hem fantastisch! Er zijn mooie, leuke, grappige en hilarische foto's en filmpjes gemaakt! De propfun was echt n toevoeging op ons... Wij hadden de propfun op onze bruiloft. Wij en onze gasten vonden hem fantastisch! Er zijn mooie, leuke, grappige en hilarische foto's en filmpjes gemaakt! De propfun was echt n toevoeging op ons feest!