Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Melissa

Leuke foto's, voor iedereen een leuke herinnering.

Ingrid

Wij hadden de Photobooth op ons trouwfeest! De foto´s zijn in ons gastenboek geplakt heel leuk voor later! De gasten vonden het erg leuk om foto´s te maken!

Peter

De photobooth zorgt er voor dat de mensen lekker los komen. Ook de Gif-jes zorgen voor veel lol.
Heel prettig om samen met de mensen van Propfun te overleggen en soepel om afspraken mee te maken.

Bruinsma

Goede ervaring en flexibele houding maakt het prettig contact onderhouden. De personalisering in overleg van het fotokaartje is erg leuk.

Saskia

We hebben ontzettend van de fotobooth op de bruiloft. Vooral de kinderen konden er geen genoeg van krijgen! Maar ook een hoop volwassenen hebben erg gelachen. En daarbij een hele leuke herinnering... We hebben ontzettend van de fotobooth op de bruiloft. Vooral de kinderen konden er geen genoeg van krijgen! Maar ook een hoop volwassenen hebben erg gelachen. En daarbij een hele leuke herinnering aan de bruiloft :)
Bedankt voor jullie hulp en uitleg bij het apparaat.
We komen nog wel eens terug!

Geralde

Een photobooth is en blijft een aanrader voor ieder feestje. Een blijvende herinnering aan een mooie dag/avond. En als bruidspaar nog een beetje extra als je alle foto's na elkaar kunt kijken.... Een photobooth is en blijft een aanrader voor ieder feestje. Een blijvende herinnering aan een mooie dag/avond. En als bruidspaar nog een beetje extra als je alle foto's na elkaar kunt kijken. Plezier gegarandeerd! En huren bij propfun is een net zo grote aanrader. Ze reageren altijd snel en netjes op vragen, testen je eigen gemaakte format en belden netjes toen ik één keet niet direct antwoord had gekregen op mijn vraag. Top bedrijf!

Michelle

Zodra iedereen de photobooth te vinden wist waren de gasten er niet meer weg te slepen! Goede duidelijke foto’s, direct geprint en twee foto’s per keer! In het begin twijfelde ik gezien ons budget... Zodra iedereen de photobooth te vinden wist waren de gasten er niet meer weg te slepen! Goede duidelijke foto’s, direct geprint en twee foto’s per keer! In het begin twijfelde ik gezien ons budget maar het was het meer dan waard. Super leuke foto’s voor in ons fotoboek van familie en vrienden!

Marleen

Hele vriendelijke en snelle (klanten)service. Prijs/kwaliteitsverhouding perfect. Het was een mooie toevoeging tijdens onze bruiloft. We hebben nu een mooi gastenboek erbij met leuke foto's!

Martin Pasterkamp

De photobooth was een groot succes op het bruidsfeest. Super service en ideaal met ophaalpunten in de buurt.

Geweldig dat dit bestaat!

Veschoor

Na wat gezoek en niet kunnen vinden hoe het werkt op de site , de klantenservice contact. Super vriendelijke Nynke aan de telefoon gehad. Zij heeft alles duidelijk uitgelegd. En geholpen waar nodig.... Na wat gezoek en niet kunnen vinden hoe het werkt op de site , de klantenservice contact. Super vriendelijke Nynke aan de telefoon gehad. Zij heeft alles duidelijk uitgelegd. En geholpen waar nodig.
Voor ons was de fotobooth op de locatie al aanwezig.
Zou het iedereen aan raden