Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Erna

Heel erg bedankt!
Wat hebben mijn dochter en haar vriendin genoten van hun Sweet sixteen Party.
Heel erg bedankt!
Wat hebben mijn dochter en haar vriendin genoten van hun Sweet sixteen Party.
De photobooth was een verrassing en wat hebben ze ervan genoten. Iedereen vond het zo leuk; er is ook veel gebruik van gemaakt. Super!
Nu met de digitale bestanden kunnen ze nog meer nagenieten.
Zeker een hele leuke toevoeging op een feestje.

Sharisse Carolina

Afgelopen 16 maart hebben we de verjaardag van onze dochter Alyssa gevierd. Het was een prachtig feest! De photobooth was een groot succes!

Ik wil jullie bedanken voor de goede service...

Ik wil jullie bedanken voor de goede service en speciaal Elize en Peter voor de snelle reactie toen ik extra hulp nodig had met het ontwerp. Ook namens Alyssa, bedankt! Tot de volgende viering,

Jason

Mensen stonden in rijen en vonden de 360 Video Spinner helemaal geweldig. Alles stond netjes op tijd en het sharen van de video's was ook snel gebeurd, echt waard voor je geld.

M. van der Meulen

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, aardige personeel die perfect hebben geholpen (zowel kantoor als ophaallocatie)

Erik vd Tillaar / HERE Techologies BV

Super leuke foto's geworden. Bedankt voor de zeer snelle service.

P. Valster

Wij hebben de photobooth gebruikt tijdens ons 25 jarig trouwfeest. Met voornamelijk wat oudere gasten. In het begin was het stil maar naarmate de avond vorderde stond iedereen foto’s te maken. Het... Wij hebben de photobooth gebruikt tijdens ons 25 jarig trouwfeest. Met voornamelijk wat oudere gasten. In het begin was het stil maar naarmate de avond vorderde stond iedereen foto’s te maken. Het was een groot succes.
Wel jammer dat, toen er een storing was, de helpdesk niet bereikbaar bleek. Gelukkig konden we het uiteindelijk zelf oplossen.
Wij hebben de spullen afgehaald in Spijkenisse.
Het geheel stond gebruiksklaar opgesteld, het werd duidelijk uitgelegd, en zowel de ophaal- als terugbreng tijd was erg flexibel.
Wij bevelen Propfun dus van harte aan. Zeker in combinatie met de aardige mensen in Spijkenisse.

Rianne Biersteker

Voor onze bruiloft hadden we een photobooth gehuurd, van te voren was ik heel tevreden over het contact. Op de dag zelf bleek dat de photobooth niet goed was ingesteld waardoor het sjabloon waarin... Voor onze bruiloft hadden we een photobooth gehuurd, van te voren was ik heel tevreden over het contact. Op de dag zelf bleek dat de photobooth niet goed was ingesteld waardoor het sjabloon waarin de foto's gedrukt zouden worden niet werd weergegeven. Terwijl ik al in mijn trouwjurk stond meteen contact opgenomen. Er was blijkbaar iets niet goed afgesloten en aangemeld dus ze gingen ons de info sturen hoe dit moest. Voor de kerkdienst is onze ceremoniemeester naar de locatie gegaan en een uur bezig geweest, het sjabloon stond erin maar nu werkte de printer niet. Na de kerkdienst heeft hij weer contact opgenomen en is hij 1.5 uur bezig geweest met alles instellen. Blijkbaar viel de verbinding met de printer telkens weg, met als resultaat dat wij 1 of 2 foto's konden maken en dan moest de printer weer opnieuw worden ingesteld. Uiteindelijk misschien 50 foto's geprint, en het heeft heel veel frustratie gegeven op onze dag. Heel vervelend!! Ik wilde het bedrijf een kans geven om het netjes op te lossen dus de volgende dag meteen contact opgenomen. Degene die ik aan de telefoon kreeg kon er niets over zeggen, haar collega zou terugbellen.. we zijn ondertussen 2 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord, waardeloos!!!

Claudia

We hebben het feest nog niet eens gehad maar wat een top service. Bij het bestellen hebben we gekozen voor een eigen ontwerp en Lisette heeft me met eindeloos geduld overal doorheen geholpen. Nu al... We hebben het feest nog niet eens gehad maar wat een top service. Bij het bestellen hebben we gekozen voor een eigen ontwerp en Lisette heeft me met eindeloos geduld overal doorheen geholpen. Nu al erg tevreden mee!

Paschalis school

Het eindfeest op de basisschool was echt geslaagd door de fotobooth. Door de organisatie is meegedacht en maatwerk geleverd. Alles perfect aangeleverd. De kids en docenten hebben ervan genoten. En... Het eindfeest op de basisschool was echt geslaagd door de fotobooth. Door de organisatie is meegedacht en maatwerk geleverd. Alles perfect aangeleverd. De kids en docenten hebben ervan genoten. En ze hebben mooie herinneringen aan hun laatste jaar en klasgenootjes. Echt een aanrader.

Danielle

Wat een super vriendelijke mensen ,top service en geweldige foto,s