Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Erna

Erg leuke toevoeging aan het feest mooie blijvende herinnering. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden de photobooth op een verjaardag waardoor deze een extra fun factor had en in deze Corona tijd... Erg leuke toevoeging aan het feest mooie blijvende herinnering. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden de photobooth op een verjaardag waardoor deze een extra fun factor had en in deze Corona tijd maak je zo je feest super speciaal

Talent /Reumers

We hebben deze gehuurd voor personeelsfeest was echt een succes ook vanwege de mooie herinnering die je ( foto) aan overhoudt.
Nu weer opnieuw gehuurd voor de communie van onze dochter zodat...
Nu weer opnieuw gehuurd voor de communie van onze dochter zodat iedereen ook daar een leuke herinnering aan overhoudt.
Ik wist niet goed welk ontwerp of kleuren ik wilde gebruiken maar na mijn uitleg ( bij beide maal huren ) kreeg ik ontzettend leuke adviezen van Propfun. Zeker de moeite waard !!

RemcovdL

Veel plezier van gehad op ons feest. Opzetten en (indien nog) rol verwisselen is erg simpel. Camera/foto kwaliteit is goed (niet perfect, maar gewoon goed). Support vanuit Propfun is prima bevallen,... Veel plezier van gehad op ons feest. Opzetten en (indien nog) rol verwisselen is erg simpel. Camera/foto kwaliteit is goed (niet perfect, maar gewoon goed). Support vanuit Propfun is prima bevallen, kan ze zeker aanraden.

Minke

Met het fotohokje van Propfun was het feest van mijn ouders compleet! Top service, duidelijkheid over de prijs en snelle communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je een photobooth wil... Met het fotohokje van Propfun was het feest van mijn ouders compleet! Top service, duidelijkheid over de prijs en snelle communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je een photobooth wil huren voor je feest!

Loes

Goed contact met Nynke. Ze is flexibel, reageert snel en denkt mee. Het fotohokje was een mooie aanvulling voor het feest!

Simone S

Voor onze bruiloft hebben we een fotopaal (photobooth) van Propfun gehuurd.
Voor onze bruiloft hebben we een fotopaal (photobooth) van Propfun gehuurd.
- Grootste pluspunt: wat een top service!! Toen we thuis de geprinte foto's in een album plakten, liet de bovenste laag van de foto's los. Toen we dit bij Propfun aangaven, namen ze onze klacht heel serieus en zijn ze met een goed oplossing gekomen. Hier kunnen veel bedrijven iets van leren!!
- Andere pluspunten: Onze gasten vonden het helemaal geweldig, dus het was het geld zeker waard. Wij hebben er na de bruiloft ook enorm veel plezier door gehad, want naast de geprinte foto’s, hebben we achteraf alle foto’s/video’s/gifjes (tegen betaling) digitaal opgestuurd gekregen. Hilarisch om dit allemaal terug te zien!
- Enige nadeel: het template ontwerp dat wij gemaakt hadden (en voor betaald hebben) was alleen op de digitale beelden goed te zien. Op de geprinte versies was het niet goed zichtbaar, dus dat is zonde.

Patricia

Vlak voor een verassingsfeest laten zitten door een ander bedrijf... Propfun gebeld en met een uur hadden we er 1 opgehaald op zaterdagavond (2 uur voor het feest!) Top service!!

Yvonne Linssen

Het feest wordt NOG leuker met een photobooth. Gebruikersvriendelijk, en goede service bij (stomme) vragen 😉👍. Bedankt Tom!
Kwaliteit van de foto’s is ook erg goed.

Tessa de Nooijer

Een echte sfeermaker op onze bruiloft. Zo fijn dat alle gasten los konden gaan met foto's maken en deze 2 maal afgedrukt werd + ook nog eens via de mail verzonden kon worden!

Haarles Feest

Leuke toevoeging aan het Haarles Feest, veel mensen hebben er enthousiast gebruik van gemaakt!