Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Clepkens Cindy

Een aanrader. De kwaliteit is top

Makkelijk op te bouwen en erg leuke toevoeging aan het feest! De beschrijving voor het vervangen van de filmrol mag wel iets duidelijker

Daan en Stefhanie Palmen -Plieger

Met man en macht hebben en Evan en Renske van Propfun zich ingezet om aan onze wensen te voldoen.
Wij wilden heel graag een foto van onszelf, in bruidskleding, integreren in de fotostrip voor de gasten.
Daarnaast wilde ik het ontwerp graag in de kleuren van het themafeest, dit zijn kleuren van een Amerikaans
hobbymerk. Met de RGB codes heeft Evan de layout helemaal kunnen aanpassen op alle wensen.
De hele avond is de booth gebruikt geworden. Steeds 1 strip voor de gasten en 1 strip voor het fotoboek.
Wat een leuke foto's en herinneringen hebben we op deze manier aan onze bruiloft. Hartelijk dank!

Germain Henriquez

Echt een aanwinst voor events en op feesten!

Prima ervaring, last minute boeking en meteen goed geregeld!

Familie en vrienden waren heel enthousiast en zorgde zeker voor een extra sfeer !

Het was een erg geslaagde avond met de propfun materialen.
en een prima service.
absoluut een aanrader.

Walibi Holland

Goede prijs, snelle en custom service!

Zo'n fotobooth brengt een goede vibe op een feestje!

Henk v Heuveln

Leuke interactieve aanvulling op het feest, de bezoekers kunnen zichzelf prima redden met de propfun, er is geen fotograaf voor nodig. Je krijgt dan spontane foto's. Na afloop van het feest kun je... Leuke interactieve aanvulling op het feest, de bezoekers kunnen zichzelf prima redden met de propfun, er is geen fotograaf voor nodig. Je krijgt dan spontane foto's. Na afloop van het feest kun je alle fotos downloaden, erg mooi aandenken. En de bezoekers krijgen gelijk een afdruk van de foto's mee. Je hoeft dan geen bedank-kadootje meer te regelen.