Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Henk v Heuveln

Leuke interactieve aanvulling op het feest, de bezoekers kunnen zichzelf prima redden met de propfun, er is geen fotograaf voor nodig. Je krijgt dan spontane foto's. Na afloop van het feest kun je... Leuke interactieve aanvulling op het feest, de bezoekers kunnen zichzelf prima redden met de propfun, er is geen fotograaf voor nodig. Je krijgt dan spontane foto's. Na afloop van het feest kun je alle fotos downloaden, erg mooi aandenken. En de bezoekers krijgen gelijk een afdruk van de foto's mee. Je hoeft dan geen bedank-kadootje meer te regelen.

Montessorischool de Triangel

We hebben de photobooth gebruikt bij de kerstviering op school. De kinderen konden zichzelf op de foto zetten. Ze waren erg enthousiast!

Patries

Handig, simpel en een feestje op je feest! We hebben enorm gelachen en dierbare herinneringen!

De photobooth was een groot succes op onze bruiloft!

Elvira Schuch

Het was erg leuk op het feest zag alleen niet hoeveel foto's er nog gemaakt worden dus had vast veel over

Hoi Elvira,
Goed om te lezen dat de photobooth een succes was! Het pakket van 1000 fotostrips is inderdaad zo veel dat je dit bijna niet op krijgt. Beter te veel dan te weinig ;)
Groetjes,...
Hoi Elvira,

Anne

Superleuke en betaalbare photobooth! Alle materialen zijn degelijk en mensen blijven betrokken bij het feest omdat het geen dicht hokje is. Het is wel handig om de spullen met twee personen op te... Superleuke en betaalbare photobooth! Alle materialen zijn degelijk en mensen blijven betrokken bij het feest omdat het geen dicht hokje is. Het is wel handig om de spullen met twee personen op te bouwen en te tillen, maar als je een erg kleine auto hebt passen er geen twee mensen meer in als je alles hebt ingeladen. We hadden meer dan genoeg papier voor een feest van 3,5 uur en geen enkele storing ondervonden. Kortom: een aanrader!

Hoi Anne,
Leuk om te lezen dat jullie zo'n goede ervaring gehad hebben met Propfun! :) Daar doen we het allemaal voor natuurlijk.
Ik zie dat je de informatie op de website wat minder vond,...
Hoi Anne,
Ik zie dat je de informatie op de website wat minder vond, wat zou je zelf graag anders/duidelijker willen zien?
Ik hoor graag van je zodat we de website nog beter kunnen maken.

Bruidspaar

Prima telefonische ondersteuning tijdens opstarten dit probleem was bij het volgende gebruik 2 maanden later helemaal opgelost. Zeker een aanrader.

M. Janssen

Op een leuke en gezellige manier hebben we veel geweldige foto's van onze dag gasten.. de foto-strips waren een leuk aandenken.. bij vele hangt deze nog wel ergens in huis.. leuk om te zien

Hallo M. Jansen,
Leuk dat jullie een goede ervaring gehad hebben met Propfun! :) Leuk om zo nog eens aan jullie feest herinnert te worden als je langs gaat bij je gasten ;)
Ik zie dat je de...
Hallo M. Jansen,
Ik zie dat je de prijs/kwaliteit verhouding net iets minder vindt. Heb je nog tips voor ons om dit te verbeteren?
Groetjes, Propfun

Super geslaag. Groot succes en gemakkelijk in gebruik!!

Hoi anoniempje,
Wat een super geslaagde review! :) Fijn dat we je een positieve ervaring hebben kunnen geven bij Propfun!

D. de Bruin/EDM

Zeer flexibel en vriendelijke medewerkers...

Hoi D, de bruin,
Hoi D, de bruin,
Fijn dat we jullie bij EDM een goede ervaring hebben kunnen geven bij Profun, dat doen we graag! Als we nog eens wat voor jullie kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen :)