Vijaya

Veel kennis opgedaan tijdens deze cursus. Ik kan alles goed meenemen in de beroepspraktijk. Fijne docenten, die met veel enthousiasme kennis/ervaring delen.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Vijaya. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Karin

Veel herkenning maar ook wel handvatten om in de praktijk meer over te dragen of te delen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Karin!
Pro Education

Scholing sluit niet aan binnen de wlz setting! Zo staat het wel beschreven, maar met de huidige bewoners die nu binnen komen sluit de scholing niet aan en dat is jammer.
Dit is ook aangegeven...
Dit is ook aangegeven tijdens de les maar hier is niet echt veel mee gedaan.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Pro Education

Interessant onderwerp, leuke docent en goed lesmateriaal. In beschrijving staat dat cursus geschikt is zowel voor de eerste als tweede lijn, echter inhoud van cursus sluit minder aan bij de huidige... Interessant onderwerp, leuke docent en goed lesmateriaal. In beschrijving staat dat cursus geschikt is zowel voor de eerste als tweede lijn, echter inhoud van cursus sluit minder aan bij de huidige cliëntengroep in het verpleeghuis. Cursus meer geschikt voor eerstelijns ergotherapeuten.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Maarten

Cursus sluit niet aan bij werkzaamheden in de 2e lijns zorg !

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Maarten! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Susanne

Fijne cursus! Veel kennis opgedaan die ik meteen kan toepassen in de praktijk. Goede koppeling tussen theorie en praktijk.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Susanne! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Fijne cursus via online leeromgeving, afwisselend en praktisch!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Pro Education

Ik ben zeer tevreden, de dagen hebben mij gebracht wat ik verwachte, een opfrissing en uitbreiding van mijn kennis tegelijkertijd met het brainstormen met een heel fijne groep medestudenten en een... Ik ben zeer tevreden, de dagen hebben mij gebracht wat ik verwachte, een opfrissing en uitbreiding van mijn kennis tegelijkertijd met het brainstormen met een heel fijne groep medestudenten en een inspirerende cursusleidster die ons onszelf liet zijn .

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Esmée

Goede uitleg en interactief.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Esmée! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Eerste dag veel theorie, daarna heel praktisch met veel beeldmateriaal. Deze cursus heb ik online gevold, erg prettig.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!