Reviews

8.9 / 10
533 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

533 Reviews

Leo
10/10

Wij blijven bestellen

Uw ervaring

Naast de Thermo-labels die wij al geruime tijd bestellen, bestellen wij nu ook de labelcassettes bij Printwinkel.
Supergoed en coordelig.


J. Tacq
10/10

Fijne, volledige service

Uw ervaring

Bij storing, snel en kundig reageren en de kapotte toner vervangen.


Gerald Stoop
4/10

Verzending door dpd voldoet niet. Hebben niet aangebeld, simpel een bericht van afwezigheid in de bus. Geen datum wanneer kan worden afgehaald en adres moeilijk vindbaar. Het product voldoet maar de...

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Gerald,

Erg vervelend dat DPD zo slordig met de zending om gaat. Wij hebben dit doorgeven en een klacht bij DPD ingediend.
Wij trachten een zo goed mogelijke verzending voor onze artikelen te regelen, en belasten hiervoor alleen de integrale kostprijs door.
Voorheen hebben wij veel met GLS gedaan, maar daar slechte ervaringen van klanten zijn wij toen (op het iets duurdere) DPD overgestapt.

Wij blijven dit uiteraard in de gaten houden en zullen, indien dit te vaak voorkomt, kijken of wij een andere transporteur kunnen contracteren.

Met vriendelijke groet,
Printwinkel Binnendienst


Laurens
7/10

Primaaaaaaa

Uw ervaring

Ik kon makkelijk een bestelling plaatsen, al vond ik het zoeken naar geschikte producten niet heel simpel. De levering is tevens goed gegaan.


van den neucker dirk
2/10

Niet-levering

Uw ervaring

nee

Reactie Printwinkel.nl:

Beste klant,

Helaas was uw bestelling niet meer direct leverbaar, dat is zeer vervelend. Wij hebben u daarom direct hiervan op de hoogte gebracht via het door u opgegeven email adres.

In tegenstelling tot wat er in onze webshop stond, was uw bestelling niet meer voorradig. De nieuwe voorraad is op 24 april binnen gekomen en direct naar u verzonden. Deze is inmiddels ook door u in goede orde ontvangen.

Mocht in de toekomst er een vraag zijn over een bestelling, aarzel dan niet om ons te mailen op info@printwinkel.nl.  
Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Helaas in uw geval betekende dit wel dat de bestelling vertraagd was, waarvoor onze excuses. 

Wij begrijpen uw huidige beoordeling, maar gezien onze toelichting en het feit dat het produkt alsnog is verstuurd, hopen wij op uw begrip.

Printwinkel Binnendienst
info@printwinkel.nl


Maurice Tempel
10/10

Nog breder assortiment

Uw ervaring

Sinds kort bestellen wij ook de compatible label-cassettes van Printwinkel. Net zo goed als origineel en heel veel goedkoper.


Paul Lievens
6/10
(Bewerkt)

Bestelling ingegeven op 3/4/2019 met ordernummer 39663, zelfde dag betaald. We zijn nu 10/4/2019, bestelling nog niet ontvangen..........., net binnengekomen waarvoor mijn dank.

Uw ervaring

Vorige levering was tijdig binnen.


Hans Jobse
8/10

Het was maar een bestelling van adresetiketten voor een DYMO labelprinter. Ik begrijp nooit goed waarom dit gevolgd moet worden door een soort enquete. Dit geldt niet alleen voor Printwinkel.nl maar...

Uw ervaring

Nee.


G.Brevé
8/10

Zeer goed

Uw ervaring

snelle levering


Wom
6/10

Prima

Uw ervaring

snelle levering