Raymond van Wijnen

Toner cartridge Nashua DSm516pf

Uw ervaring

Gunstige prijs/prestatieverhouding, tijdige levering en goede service/garantie

Hans van Dijk

Wederom een snelle en vlotte levering.

Uw ervaring

Ik bestel al meerdere jaren mijn cartridges bij Printwinkel.nl en altijd naar volle tevredenheid. De afhandeling is altijd erg vlot en correct. Ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad. Echt een aanrader.

Advised

Correcte levering

Uw ervaring

Goede service in verband met bijkomende vragen en meldingen

De Bruyn K.

Deskjet inkt kleur navulset

Snelle orderverwerking, snelle levering

K.S.

Voldoet aan onze verwachtingen

Uw ervaring

Eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis.

Sommerauer Trucks

Helaas onderdeel besteld dat achteraf niet meer leverbaar bleek te zijn

Geen ervaring verder

Emstar Nederland BV

Heel breed assortiment

Uw ervaring

Het assortiment is heel erg breed. Wij kopen nu ook Dymo en Brother label-cassettes voor de handheld.

Hans

Niet helemaal tevreden.

Uw ervaring

Erg teleurstellend als je toner bestelt bij een printwinkel en deze dan vervolgens als backorder geleverd gaat krijgen. Je mag toch verwachten dat als deze op voorraad staat dat deze ook direct geleverd kan worden. Ik had de toner dringend nodig en heb noodgedwongen nog weer ergens anders toner moeten kopen.

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Hans,

Het is inderdaad erg teleurstellend. Gelukkig zijn de door u bestelde labelrollen wel direct geleverd.

De toners zijn fysiek aanwezig in het magazijn vandaar dat het systeem automatisch voorraad geeft. De door u bestelde toner is onderdeel van een afgekeurde batch. Er is voor deze specifieke toner een leverstop omdat deze niet aan onze kwaliteitseisen voldoet.

Naar verwachting is deze toner volgende week weer goed leverbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Printwinkel Binnendienst.

Aquasfeer Zwembaden B.V.

Feedback

snel

Inimini

Huismerk Emstar is een prima alternatief

Uw ervaring

Wij hebben bij Printwinkel het huismerk Emstar besteld, Dit is dan geen originele verpakking, maar de inktcartridges doen er niet voor onder. Alles is verder hetzelfde alleen de prijs is veel beter. Goedkoop printen op A-merk kwaliteit met 2 jaar garantie.