Hans Jobse

Het was maar een bestelling van adresetiketten voor een DYMO labelprinter. Ik begrijp nooit goed waarom dit gevolgd moet worden door een soort enquete. Dit geldt niet alleen voor Printwinkel.nl maar...

Nee.

snelle levering

fam.luijendijk@gmx.net

Slecht.

Uw ervaring

We kenden het bedrijf niet. Telefonisch geinformeerd of de door ons gebruikte inkt leverbaar was. Het antwoord was positief. 3 exemplaren besteld en betaald. Een paar dagen later kwam het bericht dat de inkt niet leverbaar was en we het geld terug gestort zouden krijgen.

Reactie Printwinkel.nl:

Beste familie Luijendijk,

We vinden het vervelend dat wij de door u benodigde artikelen niet meer kunnen leveren. Uw reactie is te begrijpen.

Wij doen ons best om de website up to date te houden, maar helaas komt het nog wel eens voor bij uitzonderlijke produkten dat deze nog vermeld staan terwijl deze uit produktie genomen zijn.

Zeer vervelend, maar zoals gezegd krijgt u van ons na ontvangst van uw IBAN nummer het gehele bedrag teruggestort.

U gaf aan telefonisch contact te hebben gehad. Dit kunnen wij helaas niet terughalen. Mogelijk is er een misverstand geweest rondom het produkt, want bij telefonische navraag kijken wij altijd in de status van die dag en hadden dan kunnen voorzien dat deze uit het assortiment gehaald waren.

De website is hier nu op aangepast en wij hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Printwinkel Binnendienst

videofilm

Videofilm Tilburg

Van der Werf Accountancy

Prima bedrijf!

Uw ervaring

Ik had snel een nieuwe originele toner nodig. Ik heb voor de zekerheid via email contact opgenomen. Het produkt werd zoals beloofd de eerstvolgende dag netjes afgeleverd.

Beekman

Huismerk Emstar nu als Agfa Photo is nog beter

Uw ervaring

Onlangs is het Emstar huismerk overgegaan in AgfaPhoto. Dat is altijd afwachten, maar het is nog beter dan daarvoor. We zijn er erg blij mee.

KVDEG Haarlem

Etiketten

geen ervaring nog

Oostergetel

Levering en service

Uw ervaring

De bestelling werd later geleverd dan verwacht, maar kwam uiteindelijk toch op tijd.
Dit deed me denken aan een eerdere bestelling, die kwam echt niet aan. Geen punt, via klantenservice ontving ik later toch het bestelde. Nu wel veel te laat, maar toch!!! Prima service, de bezorging laat te wensen over.

ton

Nog niet geleverd na 1 week

nog geen

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Ton,

Wij hebben u zojuist een mail gestuurd over uw bestelling. Het product wordt helaas niet meer gemaakt. Wij zijn nu aan het kijken of wij vanuit ons compatible aanbod alsnog een oplossing kunnen bieden. Mocht dit niet lukken dan zullen wij uiteraard de order annuleren en uw geld terugstorten.
Voor u zou er dan helaas geen andere oplossing zijn dan een andere printer te kopen.
Indien u dat wenst kunnen wij u adviseren voor welke types er goedkope toner cartridges beschikbaar zijn.

Printwinkel Binnendienst