Miranda

Een bijzonder leerzame typecursus, waar naast blind leren typen ook veel algemene kennis wordt opgedaan.

Corianne Gerritsen

Over het algemeen positief. De reisdagen zijn erg leuk in elkaar gezet. Heel overzichtelijk voor kinderen. Ook van alle filmpjes heeft Noud genoten en veel opgestoken!

R

Begeleiding op maat, geweldig als het niet allemaal vanzelf gaat

An Verhaegen

Leuk gemaakt, interessante thema´s. Grote nadeel vonden wij de hoge tijdsdruk verderop in het programma waardoor het voor onze kinderen een stressvolle opleiding was. We willen dat onze kinderen... Leuk gemaakt, interessante thema´s. Grote nadeel vonden wij de hoge tijdsdruk verderop in het programma waardoor het voor onze kinderen een stressvolle opleiding was. We willen dat onze kinderen blind leren typen en correct typen, maar hoe snel dat gaat, is zeker nu voor ons nog niet van belang, dat leren ze gaandeweg.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je review! Fijn dat er toch doorgezet is en de cursus is afgesloten met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid. Een bepaalde snelheid hoort nou eenmaal bij het aanleren van... Dank je voor je review! Fijn dat er toch doorgezet is en de cursus is afgesloten met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid. Een bepaalde snelheid hoort nou eenmaal bij het aanleren van blind typen. De snelheid is echter in overleg met de typecoach altijd aan te passen, als deze ook na goed oefenen en herhalen lastig blijft.

Els

Toffe omgeving, motiverend en geen ellenlange herhalingen

Mieke

Cursus vlot doorlopen al was het op het einde (vanaf Azie) wel moeilijk om gemotiveerd te blijven

Snippe

Leuke leerzame methode voor een typecursus