Chemaine

Fijne en laagdrempelige cursus

P. de Groot

Super fijne cursus! Mijn dochter heeft met veel plezier blind leren typen. Duidelijke uitleg en heel erg leuk dat ze een wereldreis maken. Heel leerzaam!

Sander

Geweldige cursus! Dochter ging er als een speer doorheen en vond vooral de weetjes en berichten van de coach super! Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, ze heeft de cursus zelfstandig kunnen... Geweldige cursus! Dochter ging er als een speer doorheen en vond vooral de weetjes en berichten van de coach super! Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, ze heeft de cursus zelfstandig kunnen doen. Complimenten aan de makers.

M. Van Dijk

Onduidelijk

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Je geeft aan dat de cursus onduidelijk is. Dat bevreemd ons nogal, er wordt op een zeer duidelijke wijze uitleg gegeven. Vaak ook ondersteund met afbeeldingen. De uitleg... Dank je voor je feedback. Je geeft aan dat de cursus onduidelijk is. Dat bevreemd ons nogal, er wordt op een zeer duidelijke wijze uitleg gegeven. Vaak ook ondersteund met afbeeldingen. De uitleg over de vingerzetting, houding en de juiste wijze van het blind typen komt gedurende de cursus steeds weer terug. De typecoach heeft ook vrij veel extra uitleg en aanwijzingen gegeven. De gestelde doelen zijn duidelijk zichtbaar en na het maken van iedere oefening staan de scores in beeld met advies om te herhalen wanneer de doelen niet behaald zijn. Jammer dat er niet door de ouders is aangegeven dat er dingen niet duidelijk waren, we zijn ook wel benieuwd naar wat er dan onduidelijk is. Misschien kun je dat nog even in een mail aan ons laten weten via: klantenservice@blink.nl. Gelukkig heeft je dochter de cursus wel met een mooi diploma kunnen afronden.

A

Fijne cursus die door de leerling goed zelf te volgen is in eigen tempo!

Sandy

Prettig in gebruik met duidelijke feedback

ter wijlen

Prima manier om het typen te leren. Ondersteuning was wel erg mager ten opzichte van 2/3 jaar terug toen mijn oudste zoon ook via picatypen zijn diploma heeft gehad. Het voelde destijds veel... Prima manier om het typen te leren. Ondersteuning was wel erg mager ten opzichte van 2/3 jaar terug toen mijn oudste zoon ook via picatypen zijn diploma heeft gehad. Het voelde destijds veel persoonlijker. Ze kregen vaker een persoonlijk bericht, nu alleen erg algemeen

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. De gegeven uitleg, tips en aanwijzingen in de cursus zijn voor veel kinderen voldoende om de cursus zelfstandig te doorlopen. Wanneer de typecoach echter ziet dat er extra... Dank je voor je feedback. De gegeven uitleg, tips en aanwijzingen in de cursus zijn voor veel kinderen voldoende om de cursus zelfstandig te doorlopen. Wanneer de typecoach echter ziet dat er extra aanwijzingen nodig zijn, dan worden die uiteraard gegeven. Onze werkwijze is de afgelopen jaren niet veranderd, maar het kan natuurlijk zijn dat als een kind zonder probleem door de cursus gaat er minder extra aanwijzingen nodig zijn.

Fictorie

De typecursus kan niet in de vastgestelde tijd gehaald worden (in ieder geval niet binnen onze gezinssamenstelling), maar uiteindelijk komen ze er wel. Prima cursus, met een prima eindresultaat.