astrid ramaker

Mijn zoon vond het eerst heel leuk om te doen, daarna zat hij in een leerkuil en was hij drie weken bezig om 1 les te halen. Gelukkig lukte het uiteindelijk en toen maakte hij een eindsprint

schrooten Karijn

Zeer leuke cursus. veel weetjes van de landen en wbt typen zeer confronterend (vooral bij een ander continent werd de snelheid en het aantal letters samen opgedreven... dat was even slikken. , maar... Zeer leuke cursus. veel weetjes van de landen en wbt typen zeer confronterend (vooral bij een ander continent werd de snelheid en het aantal letters samen opgedreven... dat was even slikken. , maar aanmoedigend om door te doen.

Irma de Crom

Mijn zoon heeft met (meestal plezier) snel de vaardigheden geleerd

De Bie

Het typen thuis is perfect voor de kinderen ze kunnen er op momenten aan starten als het hun past.

Rianne

Prachtig, leerzaam programma wat goed zelfstandig doorlopen kan worden!

Kasper Pons

Mijn dochter was zeer ijverig en deed er alles aan om de slagen voor de cursus. In het begin had ik het idee dat er teveel van haar werd verwacht, maar ze heeft het binnen de tijd van de cursus het... Mijn dochter was zeer ijverig en deed er alles aan om de slagen voor de cursus. In het begin had ik het idee dat er teveel van haar werd verwacht, maar ze heeft het binnen de tijd van de cursus het diploma weten te halen. We hebben het uitgeprint en ingelijst ter herinnering. Dus het was een geslaagde cursus.

Coene Matz

Intensief maar effectief traject