Robert van der Meij de Bie

Ik hebt een rugzak besteld en bij het passen bleek dat het niet de juiste was. Na contact te hebben opgenomen, hebben ze geadviseerd om de eerdere levering te retourneren, en zij zullen de juiste... Ik hebt een rugzak besteld en bij het passen bleek dat het niet de juiste was. Na contact te hebben opgenomen, hebben ze geadviseerd om de eerdere levering te retourneren, en zij zullen de juiste rugzak naar me opsturen.

Robbert Boelkens

Goede informatie op website, snelle levering

Herlinda De Zutter

Fantastische ervaring. Ik had een Scruffs Ellen donut hondenmand besteld en dogs waterfles. Het bleek dan mijn bestelling vertraging opliep doordat de waterfles later zou geleverd worden. Toen ik... Fantastische ervaring. Ik had een Scruffs Ellen donut hondenmand besteld en dogs waterfles. Het bleek dan mijn bestelling vertraging opliep doordat de waterfles later zou geleverd worden. Toen ik meldde dat mijn puppy zou aankomen en vooral het mandje te laat zou komen, was men zo vriendelijk dit mandje onmiddellijk op te zenden en zo kwam het inderdaad net op tijd. Van harte bedankt voor het begrip en onze puppy vindt het zalig

Pascale Hoebeke

Zeer goed

Sophie Mullem

Prima bedrijf

S. Broeke

Mooi jasje voor mijn teckel, prima prijs/kwaliteit-verhouding. Ook zeer vriendelijke service bij een vraag die ik had.

M Hoeder

Goede en snelle service

Linda Hannema

Super alleen ik heb een tegrote riem besteld

Janny Krom

Het heeft wel lang geduurd voor ik het had

Bo Engelen

Zeer positief