Dave

Heel goed contact met de klantenservice, in eerste instantie niet de juiste maat besteld, maar in overleg een de juiste maat gekregen. Ook de after-sales is goed, er wordt snel gereageerd en een... Heel goed contact met de klantenservice, in eerste instantie niet de juiste maat besteld, maar in overleg een de juiste maat gekregen. Ook de after-sales is goed, er wordt snel gereageerd en een passende oplossing gezocht

jan Rijken

Trage levering.

Reactie Petsonline:

Beste klant, u heeft op zaterdag 1 mei een halsband besteld. De beloofde levertijd is bij dit product 3-6 werkdagen. Wij hebben uw bestelling op donderdag 6 mei aan u verzonden - dit is op werkdag... Beste klant, u heeft op zaterdag 1 mei een halsband besteld. De beloofde levertijd is bij dit product 3-6 werkdagen. Wij hebben uw bestelling op donderdag 6 mei aan u verzonden - dit is op werkdag nummer 4. En dit is keurig binnen de beloofde levertijd.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Babette Teunenbroek

Uitstekend

Lex v Noordwijk

Supersnelle afhandeling en snelle bezorging TOP! Vriendelijk personeel

I Vrijhoef

Top! Direct contact met de verhuurder

Marie-Rose Verwerft

Levering was tijdig en keurig in orde, er werd ook snel gereageerd toen er een productiefout aan het tuig bleek te zijn en er werd voor vervanging gezorgd.

Kerstin Tornberg

Super goed

Anke Van den Acker

Wachttijd was langer dan aangegeven zonder duidelijke reden (1 april bestelling geplaatst, 19 april in huis). Op eerste mail reageerde klantendienst snel en vriendelijk. Op tweede mail geen antwoord... Wachttijd was langer dan aangegeven zonder duidelijke reden (1 april bestelling geplaatst, 19 april in huis). Op eerste mail reageerde klantendienst snel en vriendelijk. Op tweede mail geen antwoord mogen ontvangen.
Producten zelf goed. Mooi en verzorgd ingepakt.

Linde

Goede service! Ik wist van te voren dat het wat langer zou duren, dit stond vermeld. Maar viel uiteindelijk mee! Ik ben blij met wat ik heb besteld.