Louise van de Kop

Erg tevreden over de geleverde producten, tuig Aalborg+ riem 100 cm. Vond communicatie over status van de bestelling te minimaal.

Kris

Correct. Goed product.

Kris

K9 rugzak besteld, uiteindelijk wel t me klein ondanks het opmeten van onze hond en bestelling geplaatst volgens de maten.
Teruggestuurd en volledige refund gekregen.
Wat ik wel wat jammer...
Teruggestuurd en volledige refund gekregen.
Wat ik wel wat jammer vind, is dat de retourkosten volledig voor eigen rekening zijn, wat toch oploopt tot 14 euro vanuit België.
De meeste webshop steken een retourticket bij hun zending zodat je het kan terugsturen op kosten van de shop. Vind dit wat klant vriendelijker.
Maar al bij al tevreden over levering en afhandeling retour.

Ans Muis

Mijn ervaring is goed

Robert van Vliet

Goed informatie via telefoon gehad.

n nagtegaal

Prima producten, netjes verpakt geleverd. Zeer tevreden

Astrid Veen

Slecht. 2 x gemaild over een product .maar 1 x antwoord gekregen

Reactie Petsonline:

Beste klant, ik zie dat u een klacht stuurde over een koelproduct, Op de foto is duidelijk te zien dat het product te lang is ondergedompeld in water. Mijn collega heeft u keurig in een email... Beste klant, ik zie dat u een klacht stuurde over een koelproduct, Op de foto is duidelijk te zien dat het product te lang is ondergedompeld in water. Mijn collega heeft u keurig in een email uitgelegd hoe u het kunt verhelpen, nl. door het product te drogen, en daarna kunt u het product zonder problemen gewoon gebruiken. Het is mijn een raadsel waaraan wij deze waardeloze beoordeling aan te danken hebben.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Miranda Boekee

Professionele mensen
Goed bereikbaar. Persoonlijk contact!
Vriendelijk
Mooie spullen.