Liesbeth Vries

Duidelijke site met goede info en makkelijk te bestellen

Eric Stampaert

Perfect

Diana Swinkels

Nog steeds niks ontvangen

Goedemorgen mevrouw ,
wat jammer dat u wel een 1* beoordeling geeft over de levering van de hondenmand en vervolgens niet de moeite neemt om even op onze emails te reageren.
De fabrikant...
Goedemorgen mevrouw ,
De fabrikant heeft uw bestelling op 4 augustus aan u verzonden. De track & trace gegevens van DPD hebben wij per email aan u doorgestuurd. Op 14 augustus stuurt u ons de beoordeling met commentaar dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Overigens niet de juiste manier om even navraag te doen.
Kennelijk heeft u niet bij DPD gekeken, want daar was te zien dat de mand op 5 augustus bij een parcel shop is geleverd. Wij hebben die informatie dan ook direct aan u doorgestuurd. Op 17 augustus heeft u de mand afgehaald. Wij ontvingen geen enkel bericht van u en op ons vriendelijke verzoek om de beoordeling te herzien heeft u ook niet gereageerd.
Kortom, er was niets aan de hand met het pakket, als u even had gekeken bij DPD had u direct kunnen zien dat het pakket afgehaald kon worden. Voor ons een onterechte beoordeling die wij erg ongepast vinden.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Nico Reyserhove

Bestelling plaatsen en levering verliepen perfekt, ook bestelde goederen zijn goed verpakt en valt hierop niks op aan te merken. Echter bleek de bestelde hondenrugzak iets te klein voor onze hond... Bestelling plaatsen en levering verliepen perfekt, ook bestelde goederen zijn goed verpakt en valt hierop niks op aan te merken. Echter bleek de bestelde hondenrugzak iets te klein voor onze hond dus retourneren. Dit is toch een minder punt bij 'petsonline'. Procedure om goederen terug te sturen is omslachtig en je staat zelf in voor deze transportkosten. Hier zou deze webshop toch iets moeten aan doen (los van die transportkosten voor eigen rekening).

Reactie Petsonline:

Beste klant, wat jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft over het retourneren. We trachten dit zo simpel mogelijk te houden:
Ik...
Ik zie verder dat wij uw order ruim op tijd aan u hebben verzonden en ook uw retourzending netjes hebben afgehandeld. Verder zie ik niets vreemds aan de order of aan de retour. Dat de retour verzendkosten voor uw eigen rekening zijn, staat ook duidelijk op de website vermeld. Gratis retourneren is voor een klein bedrijf onbetaalbaar.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Anne Ghoos

Omslachtige retourpolicy

Reactie Petsonline:

Beste klant, wat jammer dat u ons zo'n slechte beoordeling geeft over het retourneren. We trachten dit zo simpel mogelijk te houden:... Beste klant, wat jammer dat u ons zo'n slechte beoordeling geeft over het retourneren. We trachten dit zo simpel mogelijk te houden:
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Annemieke Vries-van Dam

Goed product prijsverhouding

Yves Abeels

Fijne ervaring, goede producten, wel spijtig van hoog bedrag retourneren