Ria Doff

Goede service

Wilma Stulen-Nijboer

Mijn ervaring is goed, ik heb alleen wel erg lang op de bestelling moeten wachten!

Reactie Petsonline:

Beste klant, u bestelde een product met een levertijd (zoals dat staat vermeld op de website) van 3-6 werkdagen. Het is na 6 werkdagen aan u verstuurd, dat is gewoon binnen de beloofde levertijd.... Beste klant, u bestelde een product met een levertijd (zoals dat staat vermeld op de website) van 3-6 werkdagen. Het is na 6 werkdagen aan u verstuurd, dat is gewoon binnen de beloofde levertijd.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Remko de Wit

Krijg geen reactie

Reactie Petsonline:

Goedemorgen, ik zie dat u op zaterdag ons een mail heeft gestuurd en direct daarna deze beoordeling. Op zaterdag is ons kantoor niet bezet. Onze openingstijden staan op de website vermeld. Uw email... Goedemorgen, ik zie dat u op zaterdag ons een mail heeft gestuurd en direct daarna deze beoordeling. Op zaterdag is ons kantoor niet bezet. Onze openingstijden staan op de website vermeld. Uw email is dan ook na het weekend gewoon beantwoord. Het door u op vrijdag bestelde product is op dezelfde dag aan u verstuurd. Deze beoordeling slaat dan ook nergens op. Met vriendelijke groeten, Petsonline.

François Van Laere

Tevreden correct

Jozee Segers

Heel veel keuze, correct geleverd. Heel tevreden van !!

Linda Nonnekens-Verbrugge

Uitstekend!

E.J. Zickhardt

De levering van het jasje voor mijn hond, Kurgo Jaquet loft blauw/turqoise, was sneller dan gedacht in huis, en wel de dag voordat de eerste sneeuw viel. Het jasje zit precies goed, geeft mijn hond... De levering van het jasje voor mijn hond, Kurgo Jaquet loft blauw/turqoise, was sneller dan gedacht in huis, en wel de dag voordat de eerste sneeuw viel. Het jasje zit precies goed, geeft mijn hond weinig hinder tijdens het spel en rennen en verwarmt haar lichaam op de juiste plaatsen. En het jasje ziet er ook nog eens aantrekkelijk uit, allles is precies goed.

Bart

Al twee weken geen updates gekregen over mijn bestelling! Ook wordt er niet op mails gereageerd.

Goedemorgen,
ik heb uw beoordeling ontvangen. Dat wij niet op emails zouden reageren, is pertinent onjuist. Ik heb van u geen enkele email kunnen vinden.
Wat er aan de hand is: DPD kampt...
Goedemorgen,
Wat er aan de hand is: DPD kampt met enorme vertragingen sinds de sneeuwval. Hierdoor zijn zendingen aan ons met nieuwe voorraad gemiddeld een week vertraagd. Zo ook de zending met uw drinkfontein. Deze wordt naar verwachting vandaag bij ons afgeleverd zodat wij dan uw bestelling kunnen gaan verzenden. Als u even had gebeld, hadden wij u direct hierover de juiste informatie kunnen verstrekken.

Nanda

Slecht!

Reactie Petsonline:

Goedemorgen, ik heb van uw geen enkel bericht kunnen vinden en zou graag van u horen wat het probleem is. Wilt u met ons contact opnemen ? Dan lossen wij graag het probleem voor u op.