Louisa Hieltjes

Zeer prettige site en keurige afhandeling

Anna Dubinskaia

I ordered the K9 Sport Sack Air for my corgy. It's perfect. Thanks a lot to team Petsonline for helping and delivery.

Judith DiGristina

Top, snelle levering, mooi product!

Petsonline

Teleurstellend. Volgens instructie de hond op gemeten en de "juiste" maat besteld. Hondenrugzak is veel te klein. In de veronderstelling dat ik het had terug gestuurd maar na 5 weken kwam ik er... Teleurstellend. Volgens instructie de hond op gemeten en de "juiste" maat besteld. Hondenrugzak is veel te klein. In de veronderstelling dat ik het had terug gestuurd maar na 5 weken kwam ik er achter dat ik dit (door ziekte) nog niet had gedaan. Terugsturen is geen optie, op de vraag om te ruilen met bijbetaling wordt niet gereageerd. Gevolg ik zit met een product van 80 euro waar ik niets aan heb. Klantonvriendelijk bedrijf.

Beste klant,
Beste klant,
de maatvoering op onze website is correct. Deze is afkomstig van de fabrikant en is verder nog door ons gecontroleerd. Uw bestelling is door ons op 12 april verstuurd en op 27 mei meldde u een retour aan. Onze retour termijn bedraagt 30 dagen. Dit staat duidelijk op de website als ook in onze algemene voorwaarden vermeld. Wij hechten er belang aan om voor al onze klanten helder en transparant dezelfde voorwaarden te hanteren. Daarom hebben wij, conform de door u geaccepteerde algemene voorwaarden, uw retour niet geaccepteerd.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Hans

Vlotte bestelling en snelle levering!

Mark

Waardeloze service.
Waardeloze service.
Hondenharnas besteld (ruim 2 weken op gewacht). Binnen 3 weken naar ontvangst is het harnas kapot gegaan. Wij hebben een Labradoodle pup, ze trekt niet heel stevig maar wilde meer controle en haar niet steeds "ophangen" aan de riem.

Aan de borst band aan beide zijden precies op dezelfde plaats ingescheurd na letterlijk 3 weken. Dit werd door Petsonline en fabrikant afgedaan als "bijtschade" (totale onzin, zou volgens hen zelfs op de door ons meegestuurde foto te zien zijn). We hebben het product goed behandeld en na de uitlaat rondes steeds uitgedaan, "bijtschade" is letterlijk onmogelijk.

Helaas de laatste keer dat we hier iets zullen bestellen.

Reactie Petsonline:

Beste klant, u plaatste op 28 april om c.a 23 uur een bestelling die wij op 7 mei hebben verzonden. Rekening houdend met een feestdag en een weekend is dat een levertijd van 6 werkdagen, die... Beste klant, u plaatste op 28 april om c.a 23 uur een bestelling die wij op 7 mei hebben verzonden. Rekening houdend met een feestdag en een weekend is dat een levertijd van 6 werkdagen, die overigens ook gewoon bij het artikel staat vermeld. De schade op het tuig, op twee plaatsen is de band ingescheurd, ontstaat zeker niet spontaan. Daar is iets anders gebeurd, het materiaal van dit merk tuigen scheurt niet spontaan, zelfs niet door een trekkende hond. Wat er wel te zien is op de foto is dat de scheuren ontstaan zijn voor een bijtende hond. Naast de scheuren is dat duidelijk te zien. Daarom hebben wij uw klacht afgewezen.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Caroline Marinelli

Prettige site, goed georganiseerd. Heel blij met het product en de kwaliteit

Esmée Holle

Echt top! Fijn contact, goede service en het pakket was supersnel binnen. Top kwaliteit en het was super mooi verpakt met een hondensnoepje?

Ida Sietsma

Vlotte service.

Mallo

Super slecht bedrijf en slecht klanten service ik heb een Skylederen hondenmand gekocht die binnen 3 maanden al helemaal stuk gaat.
Ik heb netjes contact opgenomen met dit bedrijf en na 3 weken...
Ik heb netjes contact opgenomen met dit bedrijf en na 3 weken eindelijk een reactie gekregen en volgens hun zou ik de mand slecht hebben onderhouden terwijl erbij de omschrijving staat weinig onderhoud
Super slechte service ik zeg nooit iets kopen !!

Reactie Petsonline:

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Door de enorme drukte en zieke personeelsleden duurde de behandeling van uw klacht langer dan gebruikelijk, waarvoor mijn oprechte excuses.
De...
De kunstlederen hondenmand is scheuren gaan vertonen, zoals op de aangeleverde foto is te zien. Deze schade ontstaat niet spontaan, zeker niet na enkele maanden gebruik. Er is dus iets anders gebeurd. Dergelijke schade kan op verschillende manieren ontstaan. Zoals in de productomschrijving op de website bij de onderhoud tips staat vermeld, zijn mogelijke oorzaken: te natte schoonmaak zonder de mand te drogen, een natte hond in de mand laten liggen, de hond laten eten op bijvoorbeeld een snack, geen of onjuist onderhoud van de mand. Er is geen sprake van een productiefout maar van verkeerd en/of onjuist gebruik of onderhoud. Daarom valt deze schade niet onder de fabrieksgarantie.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.