Reviews

8.9 / 10
2356 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2356 Reviews

Fam. Twikler

10/10

Zeer goed.


Marja van der Wal

8/10

Keurige communicatie, verzending en aflevering


Simone

10/10

Goede communicatie en snelle verzending. Het product is ook van erg goede kwaliteit!


RENÉ Wehkamp

10/10

Goede service en een zeer mooie kwaliteit


Paul Nieuwold

4/10

In eerste aangegeven dat het produkt op voorraad zou zijn maar dat bleek niet het geval. Lange levertijd maar wel keurig geleverd met de nodige feedback status via mail.


Bart Jong

9/10

Achteraf de maat wijzigen was gewoon service, grandioos! helaas hebben we het pakketje nog niet ontvangen.


Neda Pencheva

10/10

Great service and a few bonus treats for our puppy which she enjoyed very much. Prompt delivery and high quality products.


Anoniem

2/10

De levertijd die vermeldt wordt bij het bestellen is slecht een grove indicatie. Uiteindelijk 10werkdagen op mijn pakketje moeten wachten wat in deze decembermaand voor de nodige extra stress... De levertijd die vermeldt wordt bij het bestellen is slecht een grove indicatie. Uiteindelijk 10werkdagen op mijn pakketje moeten wachten wat in deze decembermaand voor de nodige extra stress zorgde. Ook het moment van versturen en uiteindelijk daadwerkelijk bij Postnl aankomen duurde erg lang. Pakketje wel ingepakt maar het plastic doosje was helemaal platgedrukt , wel fijn dat het zo door de brievenbus kon maar tijdens het uitpakken zag het toch wat gek.

Reactie Petsonline:

Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Sinds de virusuitbraak, Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en de aanloop naar...
Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Sinds de virusuitbraak, Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en de aanloop naar de kerstdagen gaan zaken momenteel niet meer normaal. De leveranciers, fabrikanten en (vooral) koeriersdiensten hebben te kampen met productie- en leverproblemen, assortimentswijzigingen en vertragingen. Ik zie dat wij helaas moesten wachten op een zending van de importeur die door een pakketdienst ca. een week te laat bij ons is afgeleverd, waardoor wij uw bestelling inderdaad enkele dagen te laat hebben verzonden. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.