Nathalie Doyen

Génial ! Service au top répondant à mes questions, livraison on time, colis impeccable et livré à l'endroit dit, le produit correspond à ce qui est indiqué sur le site internet et est de bonne... Génial ! Service au top répondant à mes questions, livraison on time, colis impeccable et livré à l'endroit dit, le produit correspond à ce qui est indiqué sur le site internet et est de bonne qualité.

Amy Bos

Zeer teleurstellend

Reactie Petsonline:

Beste klant, graag reageren wij op uw beoordeling. U heeft een hondenmand besteld en geleverd gekregen. Na ontvangst meldde u dat de maten niet klopten, het ging daarbij om de buitenmaat van de... Beste klant, graag reageren wij op uw beoordeling. U heeft een hondenmand besteld en geleverd gekregen. Na ontvangst meldde u dat de maten niet klopten, het ging daarbij om de buitenmaat van de mand. Wij hebben u een foto gevraagd en die heeft u opgestuurd. Hierop bleek dat u de buitenmaat had opgemeten op het midden van de randen. En dat is niet de correcte buitenmaat, deze wordt opgemeten inclusief de hele dikte van de randen. Daarmee was het verschil verklaard (overigens ging het over enkele centimeters). Wij hebben dit keurig per email aan u uitgelegd. Daarna belde u ons dat de maten toch echt niet klopten. Wij hebben het telefonisch nogmaals uitgelegd dat de buitenmaat over de complete randen dient te worden gemeten. U reageerde daarna op hoge toon met een stroom klachten over de mand, die allemaal niet waren gemeld aan ons. Het ging daarbij over de verzending, de dikte, het materiaal, de verpakking en u ging maar door. Niets was in orde, ook kregen wij nog een opmerking over waardeloze service. Bij dat gesprek had u al gedreigd met een slechte review, dus uw beoordeling kwam niet als een verrassing. De mand hebben wij retour van u ontvangen en is door ons nagekeken. Wij konden niets ontdekken dat niet correct was.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Naam

Teleurstellend

Reactie Petsonline:

Beste klant, u heeft een hondenmand besteld en geleverd gekregen. Na ontvangst meldde u dat het de verkeerde maat zou zijn. Wij hebben u gevraagd om een foto te nemen van de mand zodat we konden... Beste klant, u heeft een hondenmand besteld en geleverd gekregen. Na ontvangst meldde u dat het de verkeerde maat zou zijn. Wij hebben u gevraagd om een foto te nemen van de mand zodat we konden zien wat het probleem was. Hierop ontvingen wij een boze email dat het de verkeerde maat was en dat u de mand wenste te retourneren. Overigens zonder een foto. Na ontvangst van de retourzending bleek dat u wel degelijk de juiste maat had ontvangen. Dus een zeer onterechte onvoldoende beoordeling.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Lilian heijmans

Degelijk goed product

Robert van der Meij de Bie

Ik hebt een rugzak besteld en bij het passen bleek dat het niet de juiste was. Na contact te hebben opgenomen, hebben ze geadviseerd om de eerdere levering te retourneren, en zij zullen de juiste... Ik hebt een rugzak besteld en bij het passen bleek dat het niet de juiste was. Na contact te hebben opgenomen, hebben ze geadviseerd om de eerdere levering te retourneren, en zij zullen de juiste rugzak naar me opsturen.

Robbert Boelkens

Goede informatie op website, snelle levering

Herlinda De Zutter

Fantastische ervaring. Ik had een Scruffs Ellen donut hondenmand besteld en dogs waterfles. Het bleek dan mijn bestelling vertraging opliep doordat de waterfles later zou geleverd worden. Toen ik... Fantastische ervaring. Ik had een Scruffs Ellen donut hondenmand besteld en dogs waterfles. Het bleek dan mijn bestelling vertraging opliep doordat de waterfles later zou geleverd worden. Toen ik meldde dat mijn puppy zou aankomen en vooral het mandje te laat zou komen, was men zo vriendelijk dit mandje onmiddellijk op te zenden en zo kwam het inderdaad net op tijd. Van harte bedankt voor het begrip en onze puppy vindt het zalig

Pascale Hoebeke

Zeer goed

Sophie Mullem

Prima bedrijf

S. Broeke

Mooi jasje voor mijn teckel, prima prijs/kwaliteit-verhouding. Ook zeer vriendelijke service bij een vraag die ik had.