Miranda

Supersnelle levering en goede service.

M. de Jong

Prima service

J.I. Visscher

Heel goede informatie vlug bezorgd

Geek

Prima, duurt wel lang voordat je het product in huis hebt. Bijna 2 weken gewacht.

Nicole Webbink

Goede producten, trage levering, slechte communicatie.

Reactie Petsonline:

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanaf het moment dat wij wisten dat een product onverwacht niet leverbaar was bij de fabrikant, hebben wij u per email op de hoogte gebracht en ook... Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanaf het moment dat wij wisten dat een product onverwacht niet leverbaar was bij de fabrikant, hebben wij u per email op de hoogte gebracht en ook per email laten weten als er een wijziging optrad in de verwachte levertijd van de fabrikant. Die verschoof helaas enkele malen door productie problemen. U bent hierover steeds geïnformeerd. Wat ontzettend jammer te lezen dat u zo ontevreden bent.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Monique Bronwasser

Vind dat t lang duurde voordat ik m’n spullen kreeg, dit hing af van een ander merk dat niet leverbaar was.. echter na melding werd dit ineens dezelfde dag afgestuurd!

Reactie Petsonline:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Door de virusuitbraak gaan zaken momenteel niet meer normaal. Leveranciers, fabrikanten en (vooral) pakketdiensten hebben te kampen met leverproblemen, assortiment wijzigingen en vertragingen. Hierdoor komt het helaas voor dat wij aanvullingen van onze voorraad (veel) later ontvangen dan gebruikelijk. Dat was bij uw order ook helaas het geval. Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Rudy Mulder

Goede services

F

Goed, de spullen zijn naar wens, het enige minpuntje is dat het door Corona wat langer duurde, maar daar kan Petsonline niets aan doen.

FE Vilsteren

Veel keuze, en snelle levering

Bt Vermij

Het bestelde artikel was niet duurder geprijsd dan ergens anders. Gelukkig rekenen ze dan ook geen verzendkosten. Levering artikel netjes en redelijk optijd geleverd.