Linda Dijkhuis

Nette website en snelle levering

Irma Loo van

Mooi product!! Had alleen begrepen dat Ik bij 1e aankoop 10 % zou krijgen.
Bij ruilen van halsband ivm maat moest helaas de de verzendkosten zelf betalen

Reactie Petsonline:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij bieden geen kortingen aan op een eerste aankoop. Zoals duidelijk op de website staat vermeld, zijn de retour verzendkosten voor uw eigen... Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij bieden geen kortingen aan op een eerste aankoop. Zoals duidelijk op de website staat vermeld, zijn de retour verzendkosten voor uw eigen rekening.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Heidi Maes

Curli harnas en lijn

Marleen Kremer

Erg klantvriendelijk en nette service!

Han Mullaney

Perfecte website goed overzicht

Ron

We hebben onze aankoop opgehaald in Stadskanaal. Petsonline levert zeer goede producten tegen een betaalbare prijs.

Elke Roggen

Verzendkosten duur

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Beste klant,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft omdat u de verzendkosten hoog vindt. Helaas kunnen wij uit bedrijfseconomische redenen alleen orders boven de 49 euro gratis aan u in België verzenden. De door ons berekende verzendkosten naar België zijn overigens niet de reële kosten, deze liggen nog hoger. De pakketdiensten hebben in de afgelopen jaren de prijzen diverse malen fors verhoogd door o.a. hogere energiekosten, hoge inflatie en hogere personeelskosten. De verzendkosten die wij voor orders onder de 49 euro berekenen staan duidelijk op de website vermeld.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

annasimone Fluit

Vriendelijk en snel en prachtige hondenhalsbanden