Pean

Familie Duindam

Onze kinderen hebben een onvergetelijke week gehad op Pean! Volgend jaar willen ze weer. Ze hebben veel lol gehad en lekker gegeten, maar bovenal ook goed leren zeilen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Veel aandacht voor zeilen.

Carolijn te Lintelo

Hele geslaagde eerste week zeilervaring voor onze zoon Joppe! Gezellige sfeer, enthousiaste begeleiding en team spirit!

Intimiteit, teamgevoel, enthousiasme!

Goede Zeilles

Pascal van Puijvelde

Uitstekende combinatie van een hele hoop lol en een echte zeilschool waar de kinderen heel veel leren in een week tijd.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze maken het voor alle leeftijdscategorieen even leuk. Jonge, enthousiaste groep instructeurs

Onze derde en jongste dochter is een week naar Zeilschool Pean geweest en kwam enthousiast en vol mooie verhalen thuis. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad. Wij vinden het plezierig dat de... Onze derde en jongste dochter is een week naar Zeilschool Pean geweest en kwam enthousiast en vol mooie verhalen thuis. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad. Wij vinden het plezierig dat de instructeurs nog even tijd nemen om de vorderingen van de afgelopen week door te nemen. Duidelijk is dat veel nadruk gelegd wordt op plezier in het varen.
We zijn blij dat we opnieuw voor Pean gekozen hebben.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Veilige en zorgzame omgeving.
Er wordt veel plezier gemaakt.
Serieus lesgegeven.

Professioneel en vriendelijk

Ontvangst

Steensma

Heel gezellige zeilschool jj heeft veel geleerd en leuke begeleiding

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Heel goed eten leuke activiteiten heel geleerd met zeilen leuke leiding

Dit jaar is onze dochter (13 jaar) voor de 4e? keer naar een zomerkamp bij jullie geweest. Hoe het echt was kan ze alleen zelf vertellen. Ik kan alleen vertellen wat ik weet, en dat is dat ze moe,... Dit jaar is onze dochter (13 jaar) voor de 4e? keer naar een zomerkamp bij jullie geweest. Hoe het echt was kan ze alleen zelf vertellen. Ik kan alleen vertellen wat ik weet, en dat is dat ze moe, enthousiast, zingend en ook nog met anderhalf CWO-diploma thuis kwam. De volgende dag was ze alweer met haar vader aan het zeilen... Ik vind het fantastisch hoe jullie elke keer weer zo'n superweek èn op het water èn op de kant weten neer te zetten!!! Petje af voor de hele staf! En de beste samenvatting van mijn dochter was: Volgend jaar wil ik weer.....

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede training op het water èn een supersfeer op de kant!

We werden goed en leuk ontvangen. Niemand stond alleen.Streng maar erg gezellig, heel goed. Goede anti-pesten beleid. Leuk dat we op de hoogte werden gehouden.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zie hierboven. Volgens ons ook veel aandacht voor gezond en lekker eten. Werd ook opgelet dat er ook goed gegeten werd. Controleren op tijd slapen en hygiëne.

Peter

De kinderen hebben n fantastische week gehad! Vlgd jaar weer zeggen ze. Hartelijke groet, peter

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Professioneel en inhoudelijk ook super