Pean

Onze zoon (11) en dochter (8) hebben samen met een aantal vriendjes en vriendinnetjes een superleuke week bij Pean gehad!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiatste begeleiding, veel geleerd ovet het zeilen en veiligheid op en bij het water, lekker gegeten (dochter geeft het eten een 10) leuk avondprogramma. Leuk voor de ouders om tijdens de week... Enthousiatste begeleiding, veel geleerd ovet het zeilen en veiligheid op en bij het water, lekker gegeten (dochter geeft het eten een 10) leuk avondprogramma. Leuk voor de ouders om tijdens de week op de hoogte gehouden te worden dmv apps.

Onze dochter Anouk heeft een fantastische week gehad, kwam super enthousiast terug.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

We vonden het erg goed georganiseerd. We lieten onze dochter met een gerust hart achter en haalden haar met een goed gevoel weer op. Bedankt!

Marijke van Loenen

Al jaren dik tevreden

Mark

Ik heb dit jaar voor het eerst gezeild en heb een hele leuke week gehad bij Pean.
Lekker eten en gezellig.

Opgetekend uit de mond van onze 11-jarige dochter: heel leuk en gezellig!

Heel lekker eten!

Zoon voor het 2e jaar in de RS-Feva en erg enthousiast! Goed materiaal, betrokken en enthousiaste leiding. Erg goed bevallen.

Familie. Lain

Onze zoon heeft voor de eerste keer kennis gemaakt met zeilen en hij wil volgend jaar weer! Superleuke week gehad met nieuwe vrienden en top begeleiding!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Fantastische opvang van de jeugd! Onze zoon voelde zich direct op zijn gemak en heeft een super week gehad!

P van Mierlo

Lucas voor de derde keer weer enthousiaster thuis gekomen. Denk dat het een traditie gaat worden. Volgend jaar in ieder geval weer en dan op de Feva??

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiaste crew, goed leten zeilen en nog een top vakantie sfeertje ook. Wat wil je nog meer!

??

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede interactie met de kinderen

Amber Hommes

Mijn merentocht (week 33) was superleuk; leerzaam en gezellig. Ik heb heerlijk gegeten en veel geleerd van de instructeurs.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Complimenten voor de kok en de instructeurs. Alles was zo goed verzorgd.