Pean

marius sibbald

Het zeilen was fet leuk.een keer kieperde ik bijna om. de laatste nacht mochten we zelfs om 23 uur naar bed.Het op en af tuigen was niet heel leuk maar dat hoort erbij

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

er was een muis die daar gewoon rondrende .gelukig hebben we hem gevangen.de spelletjes waren gezellig en heel leuk.

Familie de Romph

Onze 3 kinderen zijn dit jaar voor de 3e keer naar Pean geweest

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De sfeer bij Pean is bijzonder goed. Als ouder laat je je kind met een gerust hart achter. De leiding is zeer betrokken, enthousiast en energiek. Onze kinderen komen altijd zeer enthousiast terug.... De sfeer bij Pean is bijzonder goed. Als ouder laat je je kind met een gerust hart achter. De leiding is zeer betrokken, enthousiast en energiek. Onze kinderen komen altijd zeer enthousiast terug. Het eerste wat ze zeggen als we ze ophalen is altijd: "mag ik volgend jaar weer?" En dan is er natuurlijk nog het eten! Dat wordt altijd apart benoemd door onze kinderen. Nergens eten ze zo lekker als bij Pean :-)

Mijn zoon was deze week voor de 5e keer op kamp en vindt het nog steeds geweldig. Volgens jaar weer!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed eten, aardige begeleiding.

Marianne Blijdesteijn

Prima zeilschool

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiaste en communicatief sterke begeleding.

Achtknoop

Mooi initiatief met Whatsapp. Ook leuk om op deze manier betrokken te worden. Echter...... De filmpjes mogen dichterbij. Dat er boten zijn is duidelijk maar ik zie te weinig gasten. Uiteindelijk... Mooi initiatief met Whatsapp. Ook leuk om op deze manier betrokken te worden. Echter...... De filmpjes mogen dichterbij. Dat er boten zijn is duidelijk maar ik zie te weinig gasten. Uiteindelijk hoop je je kind toch eens voorbij (langszij) zien te komen. Dus iets meer detail of een minireportage. Verder alle lof. Onze dochter heeft wederom genoten!!!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Prachtige ligging, enthousiaste instructeurs! Chapeau!

Fam. Van der Aa

Week 34, Geweldig kamp! Kinderen (Floris-11 en Eveline-9) waren er voor het eerst en vonden het prachtig. Volgend jaar willen zij absoluut weer. Goede kwaliteit zeilles, prettige sfeer, aardige... Week 34, Geweldig kamp! Kinderen (Floris-11 en Eveline-9) waren er voor het eerst en vonden het prachtig. Volgend jaar willen zij absoluut weer. Goede kwaliteit zeilles, prettige sfeer, aardige leiding. Zeker een aanrader!!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Overzichtelijke niet te grote groepen. Nadruk op de zeilles en er omheen veel plezier maken. Super combinatie...

Fam. Stiemer

De 1ste dag is het altijd 'wennen' om niets van je kind te horen. Maar na dag 2 is het oke en weet je dat de zorg overgenomen is, er veel lol is en de kids super veel leren. Van elkaar en met... De 1ste dag is het altijd 'wennen' om niets van je kind te horen. Maar na dag 2 is het oke en weet je dat de zorg overgenomen is, er veel lol is en de kids super veel leren. Van elkaar en met elkaar. Begeleiding en positieve sfeer is uniek!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Unieke saamhorigheid niemand valt buitens de groep

Grandioos, onze kinderen hebben genoten. Leeftijd 9, 11 en 13.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Echt aandacht voor elk individueel kind. Kinderen hebben verrukkelijk gegeten. Avondspelen waren super. Leuke liedjes. Uitstekende jeugdige begeleiders. Zeilen en surfen was top. Alle drie de... Echt aandacht voor elk individueel kind. Kinderen hebben verrukkelijk gegeten. Avondspelen waren super. Leuke liedjes. Uitstekende jeugdige begeleiders. Zeilen en surfen was top. Alle drie de kinderen hebben echt veel geleerd.

Fam. Van der Aa

Geweldig kamp! Kinderen (J11 en M9) vonden het prachtig en willen volgend jaar absoluut weer. Goede kwaliteit zeilles, prettige sfeer, aardige leiding. Zeker een aanrader!!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Overzichtelijke niet te grote groep. Nadruk op de zeilles en er omheen veel plezier maken. Super combinatie...

Vera Dijkstra

De sfeer en de staf is echt super gezellig, de spellen zijn tof en het eten is heerlijk! Maar het belangrijkste van alles: het zeilen! Binnen een week leer je echt super goed en leuk zeilen.