Pean

Monique Müller

Twee hele enthousiaste dochters weer thuis. Vol verhalen en nu al weer zin in de volgende week. Top.

alles

Elian Oude Weernink

Al veertien jaar rij ik elke zomer naar Friesland om één of meer van mijn kinderen naar Pean te brengen. Dat zegt genoeg.
Vandaag de jongste opgehaald die inmiddels ook al 8 jaar gaat. Eerste...
Vandaag de jongste opgehaald die inmiddels ook al 8 jaar gaat. Eerste in de opti's daarna verschillende boten en nu al voor het derde jaar surfen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De gezelligheid en het ervoor zorgen dat iedereen in de groep past. Goede regels en deze ook toepassen. Heerlijk eten. Prima en kundige staf.

Onze zoon heeft een geweldige week gehad. Hij heeft in de optimist leren zeilen, leuke spellen gedaan en veel vrienden gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Duidelijke informatie voor de ouders en kinderen. De foto's en filmpjes via whatsapp waren ook erg welkom.

Denys van Kempen

Ik ben de tel inmiddels kwijt. Onze kinderen komen hier al vele jaren met plezier en hebben goed leren zeilen en surfen. Goed werk. Bedankt!

Enthousiasme begeleiders; mooie locatie

Hanneke Soeting

Onze zoon heeft een geweldige week gehad! De leiding is zeer deskundig en gewoon aardig.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze zorgen er voor dat er de hele week hard wordt gewerkt en ondertussen ook lol wordt gemaakt!

Veninga

Onze dochter van 15 had het fijn maar vond het wel een wat stressige zeilschool. Eigen woorden : " het was van minuut tot minuut gepland ik had ook wel gewoon even lekker gewoon willen zeilen maar... Onze dochter van 15 had het fijn maar vond het wel een wat stressige zeilschool. Eigen woorden : " het was van minuut tot minuut gepland ik had ook wel gewoon even lekker gewoon willen zeilen maar dan moest ik vlug vlug weer wat. Maar ik had ook gewoon vakantie! " 3 De zeilschool heeft over mijn feedback contact opgenomen, we hebben een prettig gesprek gehad. Het is uiteraard heel kind afhankelijk hoe men het beleefd, maar ik weet zeker dat men de feedback serieus neemt.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Non alcohol beleid. Goede groeps sfeer. Aandacht voor ieder kind. Het eten was er erg lekker.

Fam Schroor

Prima verblijf! Ontzettend Gezellig en Leerzaam ! Uitstekende keuken!!!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Maaltijden, Sfeer ,Duidelijke regels!!

Petra

Huib en Isolde waren voor de 2e keer bij Pean. Nog iedere dag vertellen ze verhalen over het kamp en papa wordt bij het zeilen gewezen op dingen die "hij beter kan doen". Volgend jaar komen ze zeker... Huib en Isolde waren voor de 2e keer bij Pean. Nog iedere dag vertellen ze verhalen over het kamp en papa wordt bij het zeilen gewezen op dingen die "hij beter kan doen". Volgend jaar komen ze zeker weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Het 3 gangenmenu met gezond eten, geweldige sfeer, zeer leerzaam. Alles loopt op rolletjes bij Pean!

Elly Klompenhouwer

Siem is nu voor de derde keer geweest en hij vindt t super leuk en heel vet bij jullie.
Geweldig om hem elke keer zo enthousiast weer thuis te mogen krijgen. Nadat hij 24 uur heeft bijgeslapen vertelt hij aan één stuk door over zijn belevenissen en vorderingen met t zeilen. Mooi hoe hij niet alleen leert zeilen, maar ook veel opsteekt met sociale contacten.
Wij zijn meer dan enthousiast en Siem komt zeker weer terug bij jullie.
Overal waar we komen laten we de korte filmpjes en foto's van jullie zien.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Breng en ophalen naar de trein is goed geregeld. Dat is een geruststellend idee voor de kinderen en ons ouders.
De informatie via de weekapp is heel leuk. Elke keer hoor of zie je wat er...
De informatie via de weekapp is heel leuk. Elke keer hoor of zie je wat er gebeurd op t kamp. Altijd vrolijke enthousiaste kinderen en een team dat sprankelt van de ideeën en energie. Heerlijk om zo vanaf t thuisfront mee te mogen genieten.

Lennard

Fijne sfeer, hartelijk team. Goede communicatie. Persoonlijk. Goede en gezonde maaltijden.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Opvallende sterke punten; goed contact, school is goed bereikbaar. Dagelijks foto's. Positieve omgang met de kinderen, anti-pest protocol.