Pean

Gezellig en lekker eten!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Het eten was top (Friese meren tocht)

Niet alleen goed zeilles, ook een goede sfeer, leuk avondprogramma en lekker eten.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Aandacht voor kinderen bij ontvangst.

Onze zoon van 16 heeft afgelopen week een geweldig toer-zeilkamp beleefd met vier Valken en een Skûtsje. Van A tot Z een goed georganiseerde week.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Onze zoon heeft veel geleerd en komt volgend jaar graag nog eens. Volgens onze zoon waren de instructeurs heel erg kundig en verantwoordelijk, maar tegelijkertijd heel sociaal en gezellig.
Onze zoon heeft veel geleerd en komt volgend jaar graag nog eens.
Het eten was heerlijk!

T. Broersma

Wat een geweldige week hebben onze jongens gehad op het skûtsje! Niet alleen vanwege het mooie weer en de groep leeftijdsgenoten, maar vooral ook vanwege de uitstekende begeleiding van uit... Wat een geweldige week hebben onze jongens gehad op het skûtsje! Niet alleen vanwege het mooie weer en de groep leeftijdsgenoten, maar vooral ook vanwege de uitstekende begeleiding van uit zeilschool de Pean! Met alle vertrouwen laat je je kinderen hier aan mee doen. Geweldig bedankt.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Strakke organisatie zonder dat dit storend is voor de kinderen. Het werkt juist positief. Iedereen weet waar hij aan toe is.
Goed dagprogramma, uitstekende maaltijden.
Heel veel...
Goed dagprogramma, uitstekende maaltijden.
Heel veel gezelligheid, veel aandacht voor de samenwerking in de groep. Goede instructeurs.
Serieus werken aan je zeildiploma's en ook met 1 of 2 diploma's thuiskomen

Jasper Diderich

Duidelijke communicatie, enthousiaste begeleiding en een kind dat een hele leuke week heeft gehad met veel zeilen, avondspelletjes en lekker eten.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Heel leuk om het zeilkamp een beetje te kunnen volgen via WhatsApp en Facebook.
Prachtige plek om zeilen.

Goed ontvangst en leuke foto's en whats-app in de week. Heel veel dank aan Maaike voor haar hulp bij heimwee-gevoel! Top! Evaluatie was duidelijk. De meiden waren enthousiast over de zeilweek

Zie boven

Fam. De Graaf

Een zeilweek met de minste wind, maar met het grootste plezier in de RS Feva gezeild. Alles dik voorelkaar op Pean 1.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ik kan de kinderen hier met een gerust hart achterlaten.

Onze drie kinderen net opgehaald; ze hebben genoten; van het zeilen en alle activiteiten.
Ze hebben echt veel gezeild en nieuwe dingen geleerd.
Een TOP-week!
Dank aan...
Ze hebben echt veel gezeild en nieuwe dingen geleerd.
Een TOP-week!
Dank aan allen!!!!!
Voor herhaling vatbaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Wijze waarop zeilen wordt geleerd

Mr x

Leuk

Leuke instructeurs

marijn kamer

Uitstekende kwaliteit en organisatie

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

goede instructeurs, leuke leiding, eten goed geregeld