Pean

Ik kom hier nu al drie jaar en kan uit eigen vergelijkend warenonderzoek zeggen dat Pean écht de leukste en beste zeilschool van Nederland is!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Je krijgt serieus en goed zeilles, maar er is ook genoeg ruimte voor ontspanning. Het eten is lekker, de staf is gezellig en de verzorging is heel goed!!

Boaz heeft het weer super naar zijn zin gehad. Dit keer heeft hij gezeild in een learling, vond hij ook erg leuk! Dank darvoor!!

Ik geniet van de appjes en de foto's van het wel en wee tijdens het zeilkamp. Vind dit een leuk initiatief.

Anne Cazemier

Onze zoon komt altijd heel enthousiast thuis na een kampweek bij Pean. Jullie houden ons altijd heel goed op de hoogte van het reilen en zeilen via berichtjes op facebook if whatsapp, heel leulk om... Onze zoon komt altijd heel enthousiast thuis na een kampweek bij Pean. Jullie houden ons altijd heel goed op de hoogte van het reilen en zeilen via berichtjes op facebook if whatsapp, heel leulk om te lezen

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ontvangst, sfeer tijdens het kamp

Esther

Ik kwam voor de eerste keer bij Pean en voelde me meteen welkom. Er was een super gezellige sfeer en leuke kinderen en leiding. We waren met herfstkamp met een kleine groep,heel knus. Bij het... Ik kwam voor de eerste keer bij Pean en voelde me meteen welkom. Er was een super gezellige sfeer en leuke kinderen en leiding. We waren met herfstkamp met een kleine groep,heel knus. Bij het zeilen heb ik veel geleerd. Al was het soms wel echt koud wat jammer was.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede leiding die heel gezellig is en ook streng kan zijn als het nodig is.
Super leuke sfeer.
Zeilles was erg goed,veel geleerd.
Dagprogramma was goed. Je werd heel erg bezig...
Goede leiding die heel gezellig is en ook streng kan zijn als het nodig is.
Super leuke sfeer.
Zeilles was erg goed,veel geleerd.
Dagprogramma was goed. Je werd heel erg bezig gehouden waardoor je je niet ging vervelen.
Eren was erg lekker!

Richard van Tricht

Prima zeilschool maa .ik vind dat jullie te weinig passende zeilkleding hebben voor de tijd van her jaar. Ik dacht dat er voor iedereen een droogpak zou zijn conform mailing. Voor wetsuits was het... Prima zeilschool maa .ik vind dat jullie te weinig passende zeilkleding hebben voor de tijd van her jaar. Ik dacht dat er voor iedereen een droogpak zou zijn conform mailing. Voor wetsuits was het te koud. Onderkoeling is heel gevaarlijk.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeilkennis instrukteurs en goede accomodatie en keuken

Reactie Pean:

Herfstkamp 2015
Beste Richard,
Herfstkamp 2015
Beste Richard,
Bedankt voor je feedback over dit herfstkamp. We hebben elkaar zojuist gesproken en doorgenomen dat het aantal droogpakken bij Pean groot genoeg is (27). Het op tijd schakelen van wetsuit naar droogpak krijgt bij ons komend jaar weer extra aandacht. Veiligheid is voor ons heel belangrijk. Omdat je dochter aan jou vertelde dat ze een heel leuk zeilkamp heeft gehad hoop ik dat we jullie volgend jaar weer zien.
Christophe Meijer
Eigenaar Zeilschool Pean

Hutting Yachts Makkum BV

Het was weer erg gezellig en het eten was uitmuntend, jammer dat de wind het liet afweten.

Ina

Het was de eerste keer dat mijn dochter op zeilkamp ging, ik vond het best spannend als moeder, maar wat heeft ze een toptijd gehad. Alles is zeer goed verzorgd. Het is heerlijk, goed en veelzijdig.... Het was de eerste keer dat mijn dochter op zeilkamp ging, ik vond het best spannend als moeder, maar wat heeft ze een toptijd gehad. Alles is zeer goed verzorgd. Het is heerlijk, goed en veelzijdig. Ik, moeder, werd op de hoogte gehouden via watts app foto's en video's. Een zeilschool om je kind zeilen te leren, maar ook met heel veel meer. Bedankt!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeer goed vermaak voor kinderen. Het is niet vlakbij een dorp, zodat de kinderen er niet zelf op uit kunnen gaan. Voor mij als moeder een veilig idee.

N. Heffels

Ook dit jaar hebben onze kinderen, net als de afgelopen 7 jaar, weer deelgenomen aan zeil/surfkamp. Zij kwamen moe, voldaan en enthousiast weer thuis en hadden een super week gehad.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt serieus en kritisch les gegeven. Je leert hier echt wat!
Er wordt serieus en kritisch les gegeven. Je leert hier echt wat!
De avondprogramma's. Kinderen niet achter een schermpje maar samen leuke dingen doen. Als een kind hier alleen naar toegaat kan het snel deel uitmaken van een groep.
Het eten is goed; afwisselend en smaakvol. En er is genoeg!

Monique

Een heel betrouwbaar thuis voor de kids, waar ze na een week zeilkamp met pijn en moeite afscheid nemen en heel veel leren! Volgend jaar zijn ze weer voor de partij!