Reviews

8.6 / 10
2778 beoordelingen
Schrijf beoordeling

2778 Reviews

Rabecca Parmesar

1/10

Betaald en nu 4 weken verder en geen horloge ontvangen, ik krijg alle soorten smoesjes per mail als het eind oktober niet binnen is dan doe ik aangifte.

Reactie OutletUur:

Beste Rebecca,
Bedankt voor uw review. Tijdens het bestellen is er een foutief adres opgegeven, PostNL heeft uw pakket daarom niet kunnen leveren en is weer bij ons retour gekomen. U heeft ons...
Beste Rebecca,
Bedankt voor uw review. Tijdens het bestellen is er een foutief adres opgegeven, PostNL heeft uw pakket daarom niet kunnen leveren en is weer bij ons retour gekomen. U heeft ons het correcte adres doorgegeven en deze is inmiddels juist afgeleverd. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel draagplezier!


Guido Van Miltenburg

8/10

Snelle levering van een mooi horloge!


Eric

10/10

Keurig geleverd, netjes op tijd, afspraak is afspraak.


Rudy van der Star

8/10

Ik heb inmiddels al 2 horloges gekocht en ik ben er zeer tevreden mee! Goede service ook! Ondanks dat de levertijd van mijn tweede bestelling wat langer duurde dan gebruikelijk is, blijf ik... Ik heb inmiddels al 2 horloges gekocht en ik ben er zeer tevreden mee! Goede service ook! Ondanks dat de levertijd van mijn tweede bestelling wat langer duurde dan gebruikelijk is, blijf ik Outletuur.nl aanbevelen en ga ik zelf weer gauw één of 2 horloges bestellen! Echt super!

Reactie OutletUur:

Beste Rudy,
Dat is erg fijn om te lezen! Stuur ons een mail naar info@outletuur.nl voor een persoonlijke korting bij een volgende bestelling! ;)


Anoniem

1/10

Slecht ik krijg een defect product moet meer dan gewenst tijd investeren om een retour label te krijgen om het defecte product terug te sturen dan hoor ik er komt nog een beoordeling misschien kan... Slecht ik krijg een defect product moet meer dan gewenst tijd investeren om een retour label te krijgen om het defecte product terug te sturen dan hoor ik er komt nog een beoordeling misschien kan het gemaakt worden. Label printen bla bla is slechte eerste ervaring

Reactie OutletUur:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review en wat spijtig om te lezen dat u problemen heeft ervaren met uw bestelling. U mag natuurlijk een werkend product verwachten en begrijpen u volkomen. U heeft...
Beste,
Hartelijk dank voor uw review en wat spijtig om te lezen dat u problemen heeft ervaren met uw bestelling. U mag natuurlijk een werkend product verwachten en begrijpen u volkomen. U heeft van onze Customer Service een retourlabel ontvangen en zij zullen u spoedig informeren.