Wesley Van oevelen

Niet verwacht,2j geleden een uurwerk bestelt.was er zeer snel en nog altijd super tevreden van.nu 4 Jan een uurwerk bestelt en ging er binnen max 4 werkdagen zijn en heb nog altijd niks... Niet verwacht,2j geleden een uurwerk bestelt.was er zeer snel en nog altijd super tevreden van.nu 4 Jan een uurwerk bestelt en ging er binnen max 4 werkdagen zijn en heb nog altijd niks ontvangen.heb al drie mails naar outletuur verstuurd met de vraag waar mijn horloge blijft want die track en tracé ben ik niks mee want er gebeurt niks op.ik dacht ik bestel terug bij hun omdat ik zeer tevreden was over men eerste bestelling,maar hoe het nu loopt word ik echt boos van.geld ontvangen en dan niet bereikbaar,niks.en er zijn zeer veel gedupeerden,mss is dit iets voor Alberto stegeman.want dit kan echt niet door de beugel.

Beste Wesley,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Er was inderdaad een vertraging bij uw bestelling, nogmaals onze excuses hiervoor.
Wel hadden wij u elke keer op de hoogte gehouden...
Beste Wesley,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wel hadden wij u elke keer op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Maar toch begrijpen wij dat het zeer vervelend is om uw bestelling niet op tijd te ontvangen.
Ik zie nu dat uw bestelling momenteel onderweg is naar u toe. Vanwege de vertraagde levertijd hebben wij ook een korting van €10 toegepast op uw bestelling :)
Hopend u zo toch blij te hebben gemaakt.
Als u nog andere vragen heeft kunt u ons altijd een berichtje sturen!

Evita Zuydam

Zeer slecht! Verpakking was totaal kapot. Geen verzegeling op het horloge..

Beste Evita,
Beste Evita,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
De doos waarin uw horloge was geleverd was inderdaad beschadigd. Dat vonden wij zoals aangegeven zeer vervelend en niet acceptabel.
Wij hadden meteen aangegeven dat wij een nieuwe doos bij u zullen leveren.
Ik zie nu dat uw nieuwe doos onderweg is naar u toe, de track & trace hiervan heeft u als het goed is al ontvangen via een aparte mail.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw horloge, als u nog andere vragen heeft kunt u ons altijd een berichtje sturen :)

Radj

Zeer en zeer teleurgesteld in dit bedrijf sorry ervoor kwaliteit is slecht en levering ook

Beste Radj,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling, dat is zeker niet de bedoeling.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd...
Beste Radj,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd hierover, wij hadden u graag geholpen!
Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd zodat wij u meteen verder kunnen helpen :)

Nellie Kossen

De parfum die ik besteld had, j'adore eau de parfum van Dior, zou vóór de kerst geleverd worden. Het werd uiteindelijk 5 januari. Ik was aanvankelijk bang dat ik opgelicht was, gezien de ervaring... De parfum die ik besteld had, j'adore eau de parfum van Dior, zou vóór de kerst geleverd worden. Het werd uiteindelijk 5 januari. Ik was aanvankelijk bang dat ik opgelicht was, gezien de ervaring van anderen, maar ontving uiteindelijk toch de originele parfum. Ik ben er erg blij mee.

Nexhat

Heel schlecht, heb een horloge 5 week geleden besteld en heb nog niet ontvangen! Ik gaa nooit meer hier iets bestelen!

Cliff Klaver

Perfect geregeld ,mooi op tijd en een super mooi horloge rijker

Producten zijn kwalitatief en vooral voor een geweldige prijs! Dat de middenklasse ook van luxe producten mag genieten!