Saida El Jarroudi

De service is slecht, mijn geld niet terug gekregen

Marcel Burger

Redelijk bedrijf spullen wel netjes bezorgd

Jochen Jansen

Duidelijke en snelle communicatie. Track en trace up to date!

Marijn

Het duurt echt veel te lang voordat je product (horloge + armband) wordt bezorgd! Product besteld op 24 november 2023, ordernummer 478377, speciaal om met kerst als cadeau te kunnen geven, Nu, op 27... Het duurt echt veel te lang voordat je product (horloge + armband) wordt bezorgd! Product besteld op 24 november 2023, ordernummer 478377, speciaal om met kerst als cadeau te kunnen geven, Nu, op 27 december nog steeds niet binnen.... Zwaar teleurgestelde klant!
Product dag later in goed staat ontvangen, mooi product! Echter helaas wel veel te laat. Weet niet waar dat vandaan komt.....

Frank Dupont

Ik heb wel nog een terug betaling te goed!!!!!!

Achour Lali

Keer na keer krijg ik niet de juiste informatie en word mijn bestelling na drie weken of meer bezorgd terwijl er op de site word gezegd “op voorraad, vandaag besteld is morgen in huis.
Heel...
Heel erg jammer, dit is mijn 3e horloge die ik heb besteld bij outlet maar zo wordt het vertrouwen minder en minder!

G. B.

Ik heb een bestelling geannuleerd en ik wacht nog steeds op het terug krijgen ben mij geld.
Ik hoop dat binnen 2 dagen op mij rekening staat , anders neem ik maatregelen.
Ik heb meerdere...
Ik hoop dat binnen 2 dagen op mij rekening staat , anders neem ik maatregelen.
Ik heb meerdere mailtjes gestuurd en ik krijg daar geen antwoord op.

Reactie OutletUur:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Er was inderdaad een vertraging met het terugbetalen van uw bestelling door de feestdagen, hier was u toen ook van op de hoogte.
Uw terugbetaling was op 27...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Uw terugbetaling was op 27 December verwerkt.
MVG,