Pieter

Als je uurwerk na 8 maanden defect raakt is er totaal geen garantie. Oplichtersbende en afschuifpraktijken. Bedrijf neemt totaal niet zijn verantwoordelijkheid.

Mustafa Tirtir

Ik had een horloge gekocht bij jullie maar er zit een afwijking ik in het montuur van het glas had ook foto’s gestuurd maar niet serieus genomen

L

Heel slecht me horloge kwam kapot binnen dat kan gebeuren terug gestuurd 23maart en zit nu nog te wachten op een reactie wat ze gaan doen. Enige wat je terug krijg u staat boven aan onze te doe... Heel slecht me horloge kwam kapot binnen dat kan gebeuren terug gestuurd 23maart en zit nu nog te wachten op een reactie wat ze gaan doen. Enige wat je terug krijg u staat boven aan onze te doe lijst. 😡😡😡

Ilona van der Velde

Snelle levering en super kwaliteit.

Jan vanDijk

Ondanks het niet doorgaan van de aankoop zeer vriendelijke afhandeling en snelle terugstorting.

N.P. van Dijk

Snelle service, mooi verpakt inclusief klein tasje om het kado te doen. Klein minpuntje maar voor mij niet zo belangrijk is de gratis bijpassende armband. Leuk maar na 1 dag kapot en zeker geen 45... Snelle service, mooi verpakt inclusief klein tasje om het kado te doen. Klein minpuntje maar voor mij niet zo belangrijk is de gratis bijpassende armband. Leuk maar na 1 dag kapot en zeker geen 45 euro waard maar nogmaals voor mij niet belangrijk.