Dorien Martens

Door de kerstdrukte en een missing bij verzending is mijn bestelde horloge niet tijdig geleverd kunnen worden. Mijn mail hierover werd correct beantwoord en zonder hier ook maar 1 moment achter te... Door de kerstdrukte en een missing bij verzending is mijn bestelde horloge niet tijdig geleverd kunnen worden. Mijn mail hierover werd correct beantwoord en zonder hier ook maar 1 moment achter te vragen werd er een mooie tegemoetkoming voorzien. Het horloge heb ik met enkele dagen vertraging correct mogen ontvangen. Ik ben oprecht positief over geboden service. Bedankt!

Debbie Van der lek

Duurde veel langer en moest er zelf iedere keer voor mailen Anders hoorde ik miks

Beste Debbie,
Beste Debbie,
Dank voor uw review. Uw bestelling was niet op voorraad en de levering heeft wat langer geduurd dan u had mogen verwachten. Excuses hiervoor, we begrijpen dat dit natuurlijk vervelend is! Wij zullen u hier uiteraard voor compenseren. U ontvangt daar spoedig een mail over.

Benjamin Deriemacker

Een horloge besteld en een paar dagen later al thuis geleverd in de originele doos en in perfect nieuwstaat

Nursel Yusmenova

Ik heb me bestelling niet gekregen

Beste Nursel,
Beste Nursel,
Hartelijk dank voor uw review. Volgens de track en trace waren er inderdaad wat problemen met de levering van uw bestelling bij PostNL. Uw zending is daarom retour gestuurd vanwege een onbekend afleveradres. Zodra uw retour is verwerkt zal uw pakket spoedig geleverd worden. U bent hiervan ook op de hoogte gesteld via de mail door onze klantenservice.

Patrick C

Makkelijk en overzichtelijk assortiment

Reactie OutletUur:

Hartelijk dank voor uw review!

Nick

Top ! Horloge in België geleverd in minder dan 24u. Mooi stevig verpakt.

Ondanks veel slechte reviews was ik even bang na het bestellen maar alles kwam perfect aan snelle levertijd alles perfect geleverd voor mij top service