Reviews

8.6 / 10
2776 beoordelingen
Schrijf beoordeling

2776 Reviews

Anoniem

4/10
(Bewerkt)

Ik heb de horloge nog niet ontvangen..post nl heeft steeds vertraging. Dus kan geen oordeel geven..ik.hoop snel het horologe te kunnen ontvangen!!!


Chidiebere

1/10

Vreselijk organisatie! Op de site was het geshreven dat de bestelling zal de volgende dag inkomen. Ik heb deze gekozen want ik reis op vakantie binnen 2 dagen.

Helaas, na bestelling heb...
Vreselijk organisatie! Op de site was het geshreven dat de bestelling zal de volgende dag inkomen. Ik heb deze gekozen want ik reis op vakantie binnen 2 dagen.

Helaas, na bestelling heb ik een mailtje gekregen dat de bestelling is out of stock en kan tot 15 dagen duren!!!!
Dan heb ik een andere mail gekregen 3 dagen later dat de bestelling is "on the way" nadat ik ben vertrokken!!!
De bestelling was eigenlijk een verjaardag cadeau voor mij papa die ik wilde hem geven tijdens mijn vakantie. Helaas was dit niet meer mogelijk want de bestelling was te laat en dit was helemaal niet geschreven op de site.
Mijn advies: "run away, I do not recommend this site at all"

Reactie OutletUur:

Beste Chidiebere,
We betreuren het dat uw ervaring met ons niet is gegaan zoals wij graag hadden gewild. Uw horloge was ten tijde van uw bestelling niet op voorraad, dit werd ook weergegeven op...
Beste Chidiebere,
We betreuren het dat uw ervaring met ons niet is gegaan zoals wij graag hadden gewild. Uw horloge was ten tijde van uw bestelling niet op voorraad, dit werd ook weergegeven op de productpagina met als compensatie een kortingscode waar u gebruik van heeft gemaakt.
Er geldt bij een nabestelling een levertijd van 6 tot 15 werkdagen, uw pakket is binnen 5 dagen geleverd. We vinden het vervelend dat dit niet duidelijk voor u was weergegeven.


Martin Hilhorst

9/10

Netjes verzonden en op de hoogte worden gehouden.


Meliha Akca

1/10

Ik heb mijn paket nog steeds niet gekregen

Reactie OutletUur:

Beste Meliha,
Bedankt voor uw review. U geeft aan geen bestelling te hebben ontvangen. We hebben met u meegekeken en zien dat uw bestelling de volgende dag na uw bestelling is geleverd, uw...
Beste Meliha,
Bedankt voor uw review. U geeft aan geen bestelling te hebben ontvangen. We hebben met u meegekeken en zien dat uw bestelling de volgende dag na uw bestelling is geleverd, uw horloge was namelijk op voorraad. Ook zien wij geen correspondentie van u met onze customer service. Mocht er toch iets mis zijn, stuur ons dan graag een mail naar info@outletuur.nl zodat we dit voor u kunt uitzoeken.