Redouan El-Funti

Mooie horloge voor een mooie prijs. Levertijd was wel lang, alleen word dat voor het bestellen al aangegeven.

Ik had een bestelling gedaan voor een horloge. Helaas werd de verkeerde geleverd. Ik denk de verkeerde gepakt omdat het typenummer bijna hetzelfde was. Hierover ge-e-maild. Het antwoord duurde wat... Ik had een bestelling gedaan voor een horloge. Helaas werd de verkeerde geleverd. Ik denk de verkeerde gepakt omdat het typenummer bijna hetzelfde was. Hierover ge-e-maild. Het antwoord duurde wat langer omdat het druk was, dit werd ook op de website vermeld, maar uiteindelijk keurig beantwoord.De retourzending werd verder goed afgehandeld ook het terugboeken van de Afterpay betaling.

Rickert

Top! Levering in 2 dagen. Er zat ook een horloge versteller bij wat wel super handig is, en ook een armbandje die wel leuk was maar ben niet zo van die dingen dus heb die weg gegeven. Wel leuk tho

Timor Ashkar

Op tijd bezorgd en de juiste bestelling binnen verkregen dus heel goede ervaring

Michael Manette

Nog steeds niets ontvangen. Mail gedaan dat het niet meer nodig is om iets op te sturen.

Achraf El Oussari

Ik heb een zilveren horloge besteld maar ik heb een gouden gekregen die ik helemaal niet wou. Ik heb ook een mail erover gestuurd en tot op heden nog geen antwoord gekregen.