Frank

Diesel horloge besteld, lag onderin de doos geschenk verpakking er bovenop. ‘Bijpassende armband’ is stukje gevlochten touw met stukje metaal erop t.w.v. €49,-😁 (denk Max €4,95))

Reactie OutletUur:

Beste Frank,
Bedankt voor uw review.
U had ons inderdaad gecontacteerd over de staat waarin uw horloge was geleverd.
Dit was zeker niet naar ons standaard, en dit hebben wij ook meteen...
Beste Frank,
Bedankt voor uw review.
U had ons inderdaad gecontacteerd over de staat waarin uw horloge was geleverd.
Dit was zeker niet naar ons standaard, en dit hebben wij ook meteen opgenomen met GLS.
Maar gelukkig was uw bestelling wel heel aangekomen, wat het belangrijkste is :)
Wegens het ongemak hadden wij u ook meteen een leuke korting gegeven op uw bestelling.
Indien wij u nog verder kunnen helpen horen wij het graag.
MVG,

Verkeerde horloge opgestuurd

Reactie OutletUur:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u het verkeerde model heeft ontvangen, niet de bedoeling natuurlijk.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd hierover.
Zou u ons graag hierover willen contacteren, dan zullen wij het juiste model naar u opsturen. Of indien u het verkeerde geleverd model wenst te houden, krijgt u een leuke korting van ons :)
Wij horen het graag!
MVG,

Nkandu Chibuye

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Mijn pakketje werd ook goed op tijd geleverd en er werd goed gecommuniceerd.

Elly Appel

Goed op de hoogte gehouden met de levering, en een heel voordelig product

Alessandro

In eerste instantie was de bestelling niet compleet. Maar dit is direct opgelost en alles netjes geleverd gekregen! Top!
Niet als anders gewend bestel hier namelijk vaak!

Carola de Wit

Kende dit bedrijf niet, leuke voordelen en goede service/communicatie

Marischa Matai

Dit bedrijf heeft me dag echt goed gemaakt altijd snelle verzendingen, de waarde van horloge is altijd topkwaliteit. Altijd hebben ze leuke aanbiedingen.