marnix aarnoudse

Mijn pakket is nog niet eens binnen terwijl jullie al om een beoordeling vragen...

Reactie OutletUur:

Beste Marnix,
Beste Marnix,
Bedankt voor uw review. Met uw bestelling is helaas iets misgegaan waardoor u onterecht een uitnodiging heeft ontvangen om een review te plaatsen. Dat is natuurlijk niet gepast en begrijpen we volkomen. Uw bestelling is inmiddels bij u aangekomen en hopen dat u tevreden bent met uw aankoop!

Beie Albers

Prima, ben goed op de hoogte gehouden van de verzending en het horloge kwam in juiste staat aan.

Ron Fiering

Prachtig diesel horloge besteld.
Was helaas niet op voorraad,maar dat werd netjes vermeld.
Prachtig diesel horloge besteld.
Was helaas niet op voorraad,maar dat werd netjes vermeld.
Na een paar dagen een mailtje gekregen,waarin aangekondigd werd dat het horloge snel geleverd zou worden.
En inderdaad,2 dagen later mocht ik het bestelde horloge ontvangen.
Ook zat er een leuke armband bij,en een apparaatje om zelf de stalen horlogeband op maat te maken.
Dit is werkelijk een perfecte service,beter bestaat niet.
Wat mij betreft is dit de best mogelijke service die je kan verwachten.
Ook de verpakking van het horloge was zeer discreet,dus met andere woorden echt een aanrader.
Je krijgt een super mooi horloge,en was het paar dagen wachten dubbel en dwars waard.
Ook wat betreft de prijs ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres.
Geweldige super service.??

Reactie OutletUur:

Beste Ron,
Wat een fantastische review van u, dat waarderen we enorm! Hartelijk dank, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent en wensen u veel draagplezier!

Pierre Tomeij

Goede ervaring met het bedrijf. Horloge is keurig verpakt afgeleverd met een tegoedbon van € 10,00 als attentie.