Producten zijn kwalitatief en vooral voor een geweldige prijs! Dat de middenklasse ook van luxe producten mag genieten!

Jack H.

Via google kwam ik op Outletuur terecht en vond daar de laagste prijs voor mijn aankoop. Ook de levertijd was redelijk, dus voor mij een topper!

Zeer goed ondanks de drukte rond de feestdagen!

Darren

Makkelijk bestelling te plaatsen.
Op tijd binnen gekregen ondanks feestdagen.
Horloge ziet er perfect uit.
Al met al heb ik niets te klagen.

Enorm lange wachttijd, had een horloge besteld voor Sinterklaas en ontving hem net voor kerst, was uiteindelijk ook nog een ander horloge dan oorspronkelijk besteld. Contact verliep moeizaam kreeg... Enorm lange wachttijd, had een horloge besteld voor Sinterklaas en ontving hem net voor kerst, was uiteindelijk ook nog een ander horloge dan oorspronkelijk besteld. Contact verliep moeizaam kreeg na mijn eerste verzoek pas na een kleine twee weken een reactie, voorstel voor een ander horloge, was er ook niet, weer een ander besteld en ook daarop moest ik lang wachten. Al met al de laatste keer geweest dat ik hier besteld heb, voor de prijs hoef je het ook niet te doen, er zijn voldoende alternatieve aanbieders die dezelfde producten voor dezelfde prijs leveren. Krijg nu het verzoek mijn beoordeling aan te passen, ik had het horloge immers toch ontvangen? Daar ging het niet om, bestelde horloge was niet voorradig, kan gebeuren maar als je vervolgens niets hoort en je bestelling dus niet, en uiteindelijk een ander veel te laat geleverd wordt heb je het dus niet begrepen. Dus ja ik pas mijn beoordeling aan, wil graag inmiddels 0 sterren geven maar die optie is er niet.