Amani

Twee maanden en niets ontving ik valse beloften en uitstelgedrag

Chantal Vaarkamp

Zeer slechte levertijd. Lang moeten wachten. Ter compensatie 10 euro korting gekregen, maar had liever mijn horloge eerder gehad. Horloge is verder hartstikke mooi

Badr Bouasria

Horloge na 1 dag stuk. Heb hem een e-mail verstuurd. En nog steeds geen reactie. Heb ook de horloge terug gestuurd.

Na 4 weken nog steeds niks geleverd en ze geven je geld niet terug....

Elias Zakaria

Niet naar de aangegeven bezorgtijd kijken. Mijn horloge duurde 2 maanden tot het bezorgd werd er stond in de email een bezorgtijd van 1-2 weken. Elke 2 weken kreeg ik een email dat het nog 2 weken... Niet naar de aangegeven bezorgtijd kijken. Mijn horloge duurde 2 maanden tot het bezorgd werd er stond in de email een bezorgtijd van 1-2 weken. Elke 2 weken kreeg ik een email dat het nog 2 weken zou kunnen duren dit ging zo door. Uiteindelijk wel de horloge binnen gekregen met een goede compensatie. De horloge zelf was in uitstekende conditie geen klachten daarover.

SimonR.

Had een klokje besteld en direct betaald. Hierna kwam ik op het briljante idee om recensies te lezen. Ik schrok hier nogal van en rekende er eigenlijk al op dat ik mn geld kwijt zou zijn. Maar... Had een klokje besteld en direct betaald. Hierna kwam ik op het briljante idee om recensies te lezen. Ik schrok hier nogal van en rekende er eigenlijk al op dat ik mn geld kwijt zou zijn. Maar warempel binnen een week mn klokje in huis. Prachtig!! Heel blij en uitstekende service. Doe het vlg keer zeker weer hier!!!!!