Guido Van Miltenburg

Snelle levering van een mooi horloge!

Eric

Keurig geleverd, netjes op tijd, afspraak is afspraak.

Rudy van der Star

Ik heb inmiddels al 2 horloges gekocht en ik ben er zeer tevreden mee! Goede service ook! Ondanks dat de levertijd van mijn tweede bestelling wat langer duurde dan gebruikelijk is, blijf ik... Ik heb inmiddels al 2 horloges gekocht en ik ben er zeer tevreden mee! Goede service ook! Ondanks dat de levertijd van mijn tweede bestelling wat langer duurde dan gebruikelijk is, blijf ik Outletuur.nl aanbevelen en ga ik zelf weer gauw één of 2 horloges bestellen! Echt super!

Slecht ik krijg een defect product moet meer dan gewenst tijd investeren om een retour label te krijgen om het defecte product terug te sturen dan hoor ik er komt nog een beoordeling misschien kan... Slecht ik krijg een defect product moet meer dan gewenst tijd investeren om een retour label te krijgen om het defecte product terug te sturen dan hoor ik er komt nog een beoordeling misschien kan het gemaakt worden. Label printen bla bla is slechte eerste ervaring

Marsida Nasufi

Snel geleverd en het lijkt een duure horloge met de gepaste doos erbij. Mijn vriend is helemaal te vreden