Van der Schoot

Dit horloge van Armani heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen Nu na een jaar loopt het nog op de minuut nauwkeurig Ongelofelijk

Joop Habraken

Oplichter sAbsoluut niets bestellen hier dit bedrijf is al eens een keer veroordeeld door de Nederlandse rechter ivm namaakproducten!!!! Dus let goed op!!!
Antwoorden niet op de mail en...
Antwoorden niet op de mail en telefonisch niet bereikbaar aangifte gedaan en hopelijk zie ik ze snel voor de rechter!!!

Zie link op google : Rechtbank Rotterdam 06-01-2023, C/10/649139 / KG ZA 22-1031

Kijk ook op .politie.nl aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij op de naam www outletuur.nl deze staat ook gemeld !!!!

Vorige review is verwijdert door trustpilot dus wees gewaarschuwd !!!!

Joop Habraken

Absoluut niets bestellen hier dit…
Absoluut niets bestellen hier dit bedrijf is al eens een keer veroordeeld door de Nederlandse rechter ivm namaakproducten!!!! Dus let goed op!!! Absoluut niets bestellen hier dit…

Basri

Ik heb bestelling retour gestuurd meer da2 maanden geen retour betaling ontvangen ik heb email gestuurd geen reactie maffia praktijk 🔪🔪

Deleu Gino

Op12 maart een bestelling geplaatst van een parfum en nog steeds geen bestelling binnen nog via mail niet meer te bereiken heel teleurgesteld

D2

Ik kan de website niet meer terug vinden. En de e-mail voor meer informatie werkt ook niet.

Diana Przybylinska

Op 17 maart heb ik bestelling bij jullie gemaakt en ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen.

Precious

Altijd Top Top Top. Snelle service en prachtige horloges tegen een mooie prijs.