John Van Campenhout

Ondanks negatieve reacties van anderen, heb ik deze ervaring niet. Keurig op de hoogte gehouden van leverdatum. Mooi horloge.

Rik Eeraerts

Bedankt voor de snelle en correcte afhandeling ... heb op dit ogenblik nog 3 bestellingen lopen die niet direct voorradig waren, hoop oprecht dat dit ook even vlot verloopt en snel tot bij mij komt... Bedankt voor de snelle en correcte afhandeling ... heb op dit ogenblik nog 3 bestellingen lopen die niet direct voorradig waren, hoop oprecht dat dit ook even vlot verloopt en snel tot bij mij komt ... groetjes

Spijtig dat je geen cadeauverpakking bij krijgt, of een zakje van het merk

Wendy Hammy

Werd netjes op de hoogte gebracht van langere levertijd, prima klanten contact.. Horloge vandaag ontvangen helemaal in perfecte staat met gratis armband en setje om band kleiner te maken. Kan mij... Werd netjes op de hoogte gebracht van langere levertijd, prima klanten contact.. Horloge vandaag ontvangen helemaal in perfecte staat met gratis armband en setje om band kleiner te maken. Kan mij niks beters wensen.. ga hier zeker meer bestellen ?

Derde bestelling bij Outletuur. Eerste keer alles netjes verlopen. Tweede bestelling verliep zoals in veel beoordelingen is beschreven. Levertijd erg lang en geen eenduidige antwoorden als reactie.... Derde bestelling bij Outletuur. Eerste keer alles netjes verlopen. Tweede bestelling verliep zoals in veel beoordelingen is beschreven. Levertijd erg lang en geen eenduidige antwoorden als reactie. Derde bestelling is goed verlopen. Alle stappen in het proces zijn netjes uitgevoerd. Bestelling is keurig op tijd geleverd.