Diana Przybylinska

Op 17 maart heb ik bestelling bij jullie gemaakt en ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen.

Precious

Altijd Top Top Top. Snelle service en prachtige horloges tegen een mooie prijs.

NN

Super tevreden!Snel levering en veilig verpakt altijd.Bedankt !

Het duurde relatief lang voordat ik het parfum ontving en bij ontvangst bleek het om een nep parfum te gaan. Dit bleek al direct uit de verpakking die ik zorgvuldig heb vergeleken met een echt... Het duurde relatief lang voordat ik het parfum ontving en bij ontvangst bleek het om een nep parfum te gaan. Dit bleek al direct uit de verpakking die ik zorgvuldig heb vergeleken met een echt parfum in een parfumerie. Niet eens geopend en meteen retour gestuurd. Ik kan mij voorstellen dat mensen in hun enthousiasme de verpakking wel openen en dan meteen niet meer kunnen retourneren. Wellicht is dit het verdienmodel. Hoe dan ook, ik raad het bestellen van parfum via Outlet uur niet aan! En zie zo snel mogelijk mijn geld retour (pakket voor de zekerheid aangetekend verstuurd) om hiervan een echt parfum te kopen...

Reactie OutletUur:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat niet tevreden was met uw bestelling, als u ons hierover had gecontacteerd hadden wij hier meteen meet duidelijkheid over gegeven.
Allereerst...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Allereerst verkopen wij enkel originele en authentieke producten, waaronder dus ook uw parfum. Wij kopen enkel bij officiële EU Leveranciers in en verkopen deze door op onze website. Hiernaast controleren wij zelf ook met regelmaat onze parfums, wij verkopen nooit namaak.
Hiernaast bestaan er verschillende "batches" van iedere parfum. Hierdoor kunnen er kleine verschillen zijn tussen de verschillende batches, zo kan het zijn dat u een aantal verschillen zag in uw verpakking.
Verder was u tijdens het bestellen op de hoogte van de lange levertijd, dit omdat uw luchtje niet op voorraad was tijdens het bestellen. Hierdoor kreeg u ook nog eens €5 extra korting op uw bestelling.
Hopend zo wat meer duidelijkheid te hebben gegeven, indien u later toch een luchtje wenst te bestellen weet u waar u ons kunt vinden :)
Outletuur.nl

Lourens

Nep. Laat je niet misleiden! Bij de juwelier geweest om batterij te vervangen, betreft het een NEP horloge. Voor deze prijzen kan een juwelier ze niet eens inkopen, te mooi om waar te zijn.
Ja...
Ja 100% origineel en authentiek zijn ze wel, maar niet van het merk dat je denkt ze te kopen!!

Reactie OutletUur:

Beste Lourens,
Dank voor uw review.
Beste Lourens,
Dank voor uw review.
Jammer dat u tot deze conclusie bent gekomen, graag willen wij u hier meer duidelijk over geven zodat u geen slecht gevoel heeft bij uw aankoop. Ik heb u net een mailtje gestuurd.
In het kort:
-Wij zijn officieel ingeschreven in de Kamer van Koophandel in Nederland
-Al onze horloges worden ingekocht bij een Europese leverancier
-Onze horloges zijn meerdere malen gecontroleerd op echtheid door de Nederlandse Douane
-Wij werken samen met verschillende internationale zaken en kopen gezamenlijk grote partijen horloges in. Ook hebben wij geen fysieke winkel in een dure winkelstraat. Hierdoor hebben we lagere kosten en kunnen u zo een zeer scherpe prijs bieden!
Al met al, u kunt er zeker van zijn dat u een originele horloge ontvangt en hiernaast ook nog een goede service. ☺
Graag horen wij meer van u :)