T. Huijbens

Oplichters, maanden geleden horloge besteld en betaald en hoor gewoon niks en krijg ook niks.

a.marli

Outletuur.nl verkoopt namaak horloges. Ik ga aangifte doen bij. De politie. En Krijg mijn geld ook niet terug. Is ene strafbare feit.

janssen

Waardeloze service. We kregen een kapot horloge. Ligt alweer 2 maanden bij de reparatie. Volgens mij kan ik fluiten naar mijn horloge en fluiten naar mijn duiten.

metin ozcelik

Mensen koop hier geen horloge. Kwaliteit is ver te zoeken en ik betwijfel of de horloges wel origineel zijn. De beloftes worden niet nagekomen en op mails word niet gereageerd. 1 ster is al teveel

Ze pakken je geld maar geven niet het product en sturen ook geen horloge of je geld terug !!! Stelletje oplichters dat jullie zijn. Niet ingeschreven in het Handelsregister bij KVK. RSI nummer is... Ze pakken je geld maar geven niet het product en sturen ook geen horloge of je geld terug !!! Stelletje oplichters dat jullie zijn. Niet ingeschreven in het Handelsregister bij KVK. RSI nummer is fake en ook registratienummer.

Michel

Kapotte horloge ontvangen, wacht maanden op reparatie

Tom Leece

Ik kocht voor de tweede maal een horloge bij hen en twee keer was het defect. Nu bleef de wijzer blokkeren op 12u en werkte de chronograaf niet. Ik stuurde het terug. Eerst vond men het niet terug,... Ik kocht voor de tweede maal een horloge bij hen en twee keer was het defect. Nu bleef de wijzer blokkeren op 12u en werkte de chronograaf niet. Ik stuurde het terug. Eerst vond men het niet terug, nu is het al de hele tijd bij de reparateur. Nu zijn we bijna drie maanden verder en is er nog geen oplossing. Nee, da's niet echt correct...